בראובני-פרידן ממשיכים את המודל לפיו המושכות נמצאות בידי מנכ"לים משותפים • זיו קורן וניב חורש, שמילאו את התפקיד עד כה, יכהנו כמנכ"לי הקבוצה, הכוללת עוד ארבע חברות • לדברי השניים, "אצלנו אי-אפשר להצניח מנכ"לים מבחוץ, גם אם הם מנהלים ואנשי מקצוע מצוינים"
אחרי שנים שבהן משרדי הפרסום הגדולים בארץ נמכרו אחד־אחד לתאגידים בינלאומיים, באו זיו קורן וניב חורש ועשו בדיוק את ההפך • בקיץ האחרון, רכשו המנכ"לים המשותפים של ראובני־פרידן את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית IPG, שהחזיקה בו שנים • בראיון הם מספרים איך כמעט הכפילו את המחזור
לגלובס נודע כי חמשת מנהליה הישראלים של ראובני-פרידן מעוניינים לקבל שליטה מלאה על משרד הפרסום • המהלך צפוי להתאפשר בעקבות האסטרטגיה של אינטרפבליק לצמצם את פעילותה ולהתמקד ב־14 השווקים הגדולים בעולם
ניב חורש וזיו קורן, המנכ"לים של משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הבת הדיגיטלית ארלו, הודיעו על מדיניות חדשה של ההנהלה - סגירת קבוצות הוואטסאפ השונות של המשרד כל ערב החל מהשעה 20:00 ועד השעה שמונה בבוקר • "הידיעה שלא מצפים ממך לזמינות אינסופית זו התחלה טובה"
הצלם זיו קורן מעדיף סטילס על פני וידיאו כי הוא זאב בודד, וממציא מיזמים חדשים ופועל כמו תמנון רב-זרועות - כי כבר לא מתפרנסים מצילום עיתונות כמו פעם
זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
משרד הפרסום ראובני-פרידן נרתם אקטיבית לטובת המאבק: יערוך משמרות מחאה, ובנוסף נשים שיבחרו לשבות באותו יום יקבלו תשלום על יום עבודה • גם קבוצת התקשורת unik שבבעלות ניסים דואק הודיעה כי היא תומכת במחאה ותאפשר לעובדות המוחות נגד אלימות לשבות ללא פגיעה בשכרן
וגם: שבוע עמוס (וקריר) בטורנטו קנדה הסתיים עבור רואי החשבון ראובן שיף ויהושע הזנפרץ, השותפים במשרד RSM שיף הזנפרץ ושות'
וגם: מי באו לחגוג עם הנדל"ניסטים בהרצליה פיתוח, וכיצד חגגו במוזיאון תל-אביב את חג האורים?
אלי אגם, מנכ"ל אמפא מליבו, זיו קורן, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום ראובני-פרידן, ושרון ניניו, מנכ"ל חמת גדר, גויסו למילואים על רקע מבצע "צוק איתן" - ומספרים איך החברה מתנהלת בהיעדרם
בתוך כך, ניב חורש וזיו קורן יקודמו למנכ"לים משותפים בפרסום ראובני-פרידן
5 שנים אני צופה ברשת, ראיתי אנשים מאבדים פרנסה ושם טוב, אבל לא ראיתי כזו שטנה
צלם העיתונות זיו קורן טוען כי מהפכת הצילום הדיגיטלי מבורכת אך יצרה זילות של צלמי העיתונות, ואילו צלם הפרסומות יורם אשהיים דווקא מרוצה מהיכולת האדירה שנפתחה בפניו
זיו קורן וניב חורש, המשנים למנכ"ל ראובני-פרידן, מסבירים איך אחרי תקופה לא פשוטה קיבל המשרד 4 תקציבים, למה הם מעדיפים תוצאות בשטח על פרסים, ולמה נכנסו לדיגיטל באיחור
IPGאודי פרידןאינטרפבליקאסף גריסיוניברסל מקאןמשרדי פרסוםניב חורשענף הפרסוםראובני פרידןשירי הייסר