מנהל הקריאייטיב טל רביב פורש מיהושע TBWA

בתוך כך, ניב חורש וזיו קורן יקודמו למנכ"לים משותפים בפרסום ראובני-פרידן

נמשכים השינויים הפרסונליים בצמרת משרדי הפרסום: ל"גלובס" נודע כי ניב חורש וזיו קורן, המכהנים בתפקידי משנה למנכ"ל במשרד הפרסום ראובני-פרידן, יקודמו לתפקיד מנכ"לים משותפים.

שינוי נוסף יתרחש במשרד הפרסום יהושע TBWA, שבו הגיעה אתמול (א') לסופה ההתקשרות של איש הקריאייטיב טל רביב עם המשרד. רביב יוחלף על-ידי עמית סטולר, שימונה למנהל קריאייטיב ראשי.

שינויים אלה מתרחשים לאחר שנודע כי יורם לוי פורש מתפקידו כמנהל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי.

כמו לוי, גם רביב נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב הוותיקים בענף. עיקר ניסיונו היה במשרד הפרסום מקאן-אריקסון, שבו פעל יותר מעשור. במקביל הוא פיתח קריירה בכתיבה. לפני כשנה הוא פרש ממקאן והצטרף ליהושע כחלק מרה-ארגון כללי שנערך במשרד, שבמסגרתו בוצע מינוי בכיר נוסף - מינויה של עינט יוזנט-רביד לתפקיד מנכ"לית.

בהודעה שהוציאה יוזנט-רביד נמסר: "רביב סיים היום את עבודתו במשרד. הגענו להחלטה משותפת זו בתום שנה מוצלחת. אני רוכשת לטל הערכה רבה, הכרה ביכולתו המקצועית, מודה לו על תרומתו ומאחלת לו הצלחה".

השינויים במעמדם של אנשי הקריאייטיב בראובני-פרידן עוברים מגמה הפוכה: קורן וחורש מונו למנכ"לים משותפים. השניים משמשים בתפקידי משנה למנכ"ל מאז 2009, אז קיבלו את התפקיד כחלק מתפיסה אסטרטגית, שאותה ניסחו אז כ-Creative Marketing, ולפיה "המטרה העיקרית היא ליצור עבור לקוחות המשרד רעיונות שיווקיים יצירתיים, שאינם תלויי מדיה".

מראובני-פרידן נמסר: "המהלך נמשך מספר שנים. אנו ניידע כשיהיה מה לעדכן".