בין התקנות: עמוד אחד של עיקרי התחייבות הלקוח, ללא "אותיות קטנות"; איסור לחייב לקוח בגין שירות עליו לא חתם במפורש; פרסום מלא של תוכניות התעריפים ועוד
שורת תיקוני חקיקה שנכנסים היום לתוקף משפרים את מעמדו של הצרכן ■ בין החוקים - ביטול עסקה למתן שירות; הגדלת האותיות הקטנות; מניעת ניצול מצוקה והטעיה; והחמרת הענישה בגין הפרת כללי השיווק לקטינים
מסקר שערך משרד התמ"ת עולה כי 60% מהישראלים לא יודעים שלחברה אסור לחדש חוזה באופן אוטומטי ■ רק 20% יודעים על חוק הטכנאים
עיקר הדו"חות נרשמו בענפי ההלבשה, הקוסמטיקה והמספרות, כשלרוב מדובר בעבירות של אי סימון מחירים כנדרש בחוק ■ התמ"ת: נערוך ביקורות נוספות במקום עוד במהלך החורף הנוכחי
ביררנו עם מספר דמויות המעורות במציאות הצרכנית בישראל מהן הנקודות הדורשות תיקון - ושמענו לא מעט טענות על חברות התקשורת, ענף הרכב, המחוקקים וגם על הצרכנים האדישים
לא מעט חוקים צרכניים חוקקו בכנסת היוצאת - אך במקרים כמו חוק החניונים או חוק העמלות, הגופים הנוגעים בדבר הצליחו לטרפד אותם אילו חוקים הצליחו שלא ליפול בין הכיסאות, ומיהם חברי הכנסת שיזמו אותם?
איתן כבלהצעת חוקועדת הכלכלהשירות לקוחות