מפרסמים

כתבות אחרונות

 
אילון מאסק / צילום: Reuters, Anadolu

בשל מחאת המפרסמים ב-X: מאסק מתכנן ביקור בישראל בשבוע הבא

מאסק, בעלי טסלה ו-X (לשעבר טוויטר), צפוי לבקר בשבוע הבא בישראל ולפגוש את הנשיא וראש הממשלה, וגם להגיע ליישובים שנפגעו בטבח ב-7 באוקטובר • המהלך של מאסק מגיע בשל הביקורת הרבה שהושמעה בנוגע לאנטישמיות המשתוללת ברשת החברתית X שבבעלותו

אסף גלעד 25.11.2023
שגיא ברגמן, מנכ''ל ומייסד משותף של All•in / צילום: נוי עינב

מקשיבים לשטח: חברת הפודקאסטים All●in מקימה מערכת טרגוט למפרסמים

חברת All•in של מייסדי משרד הפרסום דאון דה פילד מודיעה על השקת מערכת טרגוט למפרסמים החל מהרבעון הראשון של 2023 • המערכת תאפשר פרסום בפודקאסטים לפי פילוחים של גיל, אזורים בארץ ותחומי עניין, ותציע כלי מדידה שיאפשרו לדייק את ה־ROI מהקמפיין

גלית חתן 25.12.2022
מימין לשמאל: מיטל שירן סמנכ”לית השיווק של לאומי, יוסי לובטון יו”ר פובליסיס, כתבת גלובס ענת ביין-לובוביץ', אילן סיגל מנכ”ל גולן טלקום, ורפי טל מבעלי HapPpy / צילום: נס הפקות

בעקבות סדרת הכתבות בגלובס: אמנת הפרסומאים והמפרסמים יוצאת לדרך

בכנס שקיימו השבוע בכירי המפרסמים והפרסומאים עלתה לדיון מערכת היחסים הרעילה שנוצרה בין הצדדים עם השנים • בין הנושאים שנבחנו: האחריות של מנהלי השיווק, הדרישות של הדור החדש ביחס לתנאי העבודה והצורך לשנות את שיטת המכרזים על תקציבים

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2022
שוק התקשורת / צילום: Shutterstock

הפרסום בטלוויזיה מת? התפכחות המפרסמים מדיגיטל מלמדת אחרת

למרות עליית המחירים הצפויה של רשת וקשת, הן עדיין מציעות מוצר פרסומי אפקטיבי ששווה כל שקל • אם בכלל, המחירים של הטלוויזיה עדיין זולים מדי ביחס לערך שהם מייצרים למפרסמים, בטח ובטח מול השקעת היתר שלהם בעשור האחרון בפתרונות דיגיטליים, שאולי נשמעים חדשניים, אך שהאפקטיביות שלהם מוגבלת מאוד בהשוואה

אסא שפירא 13.01.2022
פייסבוק / צילום: Shutterstock, Chinnapong

העליון קבע: מפרסמים בפייסבוק יוכלו לתבוע את הרשת החברתית בישראל

בניגוד לטענת הרשת החברתית, לפיה יש לדון בתביעות של מפרסמים בקליפורניה, נקבע כי הדיונים יוכלו להתקיים בארץ - לפי הדין הישראלי • השופטת קבעה: המפרסמים בעמדת נחיתות מול פייסבוק

ניצן שפיר 04.01.2022
ענף הפרסום / עיצוב: טלי בוגדנובסקי
ענף הפרסום | ניתוח

"ניצול בוטה, עבדים ואדונים": במשרדי הפרסום מפנים אצבע מאשימה ללקוחות

הדרישות שמובילות פרסומאים לעבוד גם ביום כיפור, המנכ"ל שאיחר בחמש שעות לפגישה רק כי העדיף לרוץ, והלקוחה שביקשה שיכינו מצגת לבית הספר של הילד שלה • התחרותיות והתחזקות הדיגיטל מספקים למפרסמים כוח - והם מנצלים אותו • המשבר בפרסום, כתבה שלישית בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2021

הציבור מעדיף שפה פרסומית ברורה על פני טרנדים חולפים

סיכום מדד הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה וגלובס מראה כי פרסומות של משרד הפרסום אדלר חומסקי כיכבו הכי הרבה בדירוג הפרסומות הזכורות, ואחריהן פרסומות של ראובני פרידן • את דירוג הפרסומות האהובות מוביל אדלר חומסקי יחד עם משרד גליקמן שמיר סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2021

האומץ לפרסם: החברות שהצליחו למנף את המשבר ועל הדרך קיבלו בונוס תדמיתי

חודש לפרוץ הקורונה לחיינו, אפשר להתחיל לבחון את המהלכים השיווקיים–פרסומיים לא רק בפריזמה של האם עושים אלא גם מה עושים • דווקא בקטגוריות שהמצב לא פגע בהן כמו מזון ובנקאות, מפרסמים גדולים נכנסו לשיתוק והותירו את הזירה למיעוט שלא היסס ופעל בנחישות

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2020
מתוך הקמפיין של הלמן אלדובי

הכירו את זרוע ההשקעות האסטרטגיות החדשה של קשת

על רקע דפוסי הצפייה והפרסום המשתנים, קשת מחפשת מודלים עסקיים חדשים שיצמצמו את התלות שלה בפרסום המסורתי • לצד זרוע ההשקעות בתוכן, החברה אימצה מודל מבוסס הצלחה, שבו היא נותנת לחברות זמן פרסום במיליוני שקלים בתמורה למעורבות בניהול, בפיתוח ובהשבחת החברה • עד כה התקשרה קשת, בין היתר, עם סטודיו סי, ליברה, אקספון והלמן אלדובי • מה חושבים המפרסמים "הרגילים," ומה הסיכונים? "גלובס" חושף את מאחורי הקלעים

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2019
הסניף שנרכש באילת, לשעבר סמארט-פארם/  צילום: שיר גולני

רשתות השיווק נכנסו לתחומים אסטרטגיים נוספים - וההשקעות בקטגוריות הפרסום השתנו

רוב חברות השיווק לא הורידו בתקציבי הפרסום שלהן, וחלקן דוגמת שופרסל אף הגדילו אותו משמעותית, אך ההשקעה מתחלקת בין יותר קטגוריות • כך, קטגוריית רשתות השיווק - הגדולה ביותר בשוק - מציגה ירידה של 11% בהוצאה לפרסום בשנה החולפת • דירוג המפרסמים לשנת 2018 של יפעת בקרת פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2019
הפרסומת של בזק עם עומר אדם / צילום: מתוך הפרסומת

ירידה בפרסום של רשתות השיווק במחצית הראשונה 2018

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי משרד החינוך עקף את משרד התרבות בהוצאה על פרסום (11.7 מיליון שקל) • בזק הגדילה את ההשקעה בפרסום לכ-50 מיליון שקל, ועלייה של 40% נרשמה בקטגוריית מוצרי החלב • המפרסמת הגדולה במחצית הראשונה: שטראוס

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2018
מטה גוגל בקליפורניה. הבכירים התלהבו מההמצאה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

גוגל דורשת לתת הרשאה למפרסמים בחשבונות של הסוכנויות

מפרסמים קטנים, המהווים חלק חשוב בפרסום בגוגל, מנהלים את הקמפיינים דרך חשבונות הסוכנויות, מה שמאפשר עמימות בביצועי הקמפיין ובעמלות

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2017
הגבלים עסקיים | לפני כולם

הקרב מול חברת BAKARA: ערוץ 10 פנה למפרסמים

ערוץ 10 קורא למפרסמים שעובדים עם חברת המדיה BAKARA לבחון שאין בהתנהלותם הפרה של חוק ההגבלים העסקיים

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2017
עדי סופר תאני/  צילום: איל יצהר

מפרסמים טוענים לתקלות עקב איחוד מערכות פרסום בפייסבוק

בכיר בענף הפרסום: "פייסבוק מוציאים מוצר חצי אפוי ומשפרים תוך תנועה" ■ בכיר אחר: "לנציגים בארץ יש הרבה רצון טוב, אבל הם לא מקבלים מענה מהיר" ■ פייסבוק ישראל: "אנחנו משקיעים מאמץ רב כדי לתמוך בשותפים שלנו בצורה הטובה ביותר"

ענת ביין-לובוביץ' 01.10.2017
טלוויזיה | לפני כולם

קשת מתחילה מרתון שיווקי למפרסמים ולחברות המדיה

תערוך במשך שבועיים 3 מצגות ביום ל-1,200 מפרסמים ופרסומאים, בהן תציג את האסטרטגיה שלה לחודשים שאחרי פיצול ערוץ 2

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2017

דירוג הפרסום החצי-שנתי: שטראוס - המפרסמת הגדולה ביותר

יפעת בקרת פרסום: קטגוריית רשתות השיווק היא זו שבה נעשתה ההשקעה הגדולה ביותר במחצית השנה האחרונה, והיא רושמת עלייה של 4% ל-141 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2017

   12345   

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5