המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר
מנכ"ל כאל מכין את החברה להנפקה לפי שווי שעד לפני כמה שנים נראה דמיוני ■ בדרך הוא מביט אחורה אל השינוי האסטרטגי שביצע בחברה, לא מתחמק מהתייחסות לכשלים שהתגלו בה, ומסתכל קדימה אל התפקיד הבא - האם מדובר במנכ"ל בנק גדול?
מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר
בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות
שפע של הנחות - דרך ועדי עובדים, קופונים באינטרנט ונקודות של חברות אשראי - מאפשרות לקנות כרטיס לתיאטרון אפילו ברבע ממחירו המלא ■ מי שמתפשר על שורה רחוקה, יוכל גם להוזיל משמעותית את המנוי
חילוקי הדעות נוגעים לסוגיית שיוך הלקוח, כלומר אם בעל הכרטיס ייחשב לקוח של חברת כרטיסי האשראי או של הבנק, על כל המשתמע מכך
כך אומרת ורדית גונדטר, סמנכ"לית השיווק של לאומי קארד, בראיון ל"גלובס" ■ "יש סיבה טובה לגובה הריבית שאנחנו גובים, כי אין לנו ביטחונות. כשאני מנפיקה כרטיס חוץ-בנקאי - הסיכון עליי, והריבית מבטאת את הסיכון"
הלוואות האקספרס שמציעות חברות האשראי בקמפיינים מלאי הומור אכן מפתות מאוד ונוחות מאוד - אך עולות ביוקר: הריבית עליהן גבוהה אפילו פי חמישה מריבית על הלוואות רגילות
ישראכרט מצהירה שלא תיכנס לסליקה בתחומי הימורים ופורנו ■ אלפיה, לשעבר בכיר בחברה המתחרה, כאל, הנחשב למומחה בתחום וישמש כיועץ לישראכרט ■
האלטרנטיבה הזולה לרכישת מט"ח היא בבנק הדואר ■ גם משיכה בכספומט בארץ עדיפה על החלפה בבנק, הכרוכה בעמלה מינימלית של 6 דולר ■ ולמרות העמלות, שימוש בכרטיס אשראי בחו"ל הוא הנוח ביותר
קיפאון ברווחי ישראכרט: 86 מיליון שקל במחצית ■ עלייה של 15% באשראי חוץ בנקאי
המהלך בולם את היכולת של כאל להנפיק בלעדית כרטיס ממותג לבנק ■ בשנה האחרונה חשו בישראכרט כי נרשמה שחיקה בנתח השוק שלהם בתוך מזרחי טפחות
ההמלצה העיקרית בהצעת החוק של האוצר, היא מעבר לסליקה צולבת מלאה בין כל חברות כרטיסי האשראי וכל המותגים ■ את עבודת המטה מוביל החשב הכללי, שוקי אורן, שצפוי להוסיף לחוק המתגבש סעיפים שיעודדו כניסת גופי ניכיון אשראי חדשים
אמריקן אקספרס היא אחד מהמותגים הפיננסיים החוץ בנקאיים החזקים ביותר בעולם והבלעדיות להנפקת כרטיסי אמריקן אקספרס בישראל נמצאת מאז 1995 באופן בלעדי בידי ישראכרט
זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ הכרטיס החדש, שייקרא "לייף סטייל פלוס", יכובד בכל בתי העסק בארץ ובחו"ל ■ מקורות המימון של האשראי יתחלקו בין סופר-פארם לישראכרט
הבנק מנהל מו"מ עם ישראכרט ■ הנפקת הכרטיסים צפויה להתחיל בסוף השנה
רשות התחרותהפניקסהראל ביטוחהראל בית השקעותהראל השקעותחברות אשראיחברות ביטוחכרטיסי אשראימיזוגים ורכישותמנורה מבטחים