עומסי תנועה כבדים במיוחד הורגשו בכביש 1 שנחסם לתנועה ממחלף שורש, לאחר שרכב פרטי התנגש במשאית ועלה באש ■ "זחלנו כל הדרך", סיפרו בתסכול נוסעים חסרי אונים
זכיינית הנתיב בכביש תל-אביב ירושלים דורשת ממשרד האוצר מחצית מעלות הבנייה בשל שינויים שנדרשו ממנה במהלך הסלילה ■ התביעה הוגשה לבוררות
על הנייר הנתיב המהיר לת"א נשמע מצוין, עד שמעבירים הילוך ודוהרים לשורה התחתונה
ל"גלובס" נודע כי מספר המנויים בנתיב עד כה נאמד ב-12 אלף ■ רק מאות נהגים מצליחים להירשם דרך אתר האינטרנט, בעוד שמדי יום מתקבלות 10,000 פניות בטלפון
הנה משהו שלא ידעתם: הנתיב המהיר לת"א בכביש מס' 1 הוא ניסיון ראשון בעולם להפעלת כביש אגרה שתעריפיו משתנים ונקבעים לפי עומס תנועה
(עדכון) - גלי צה"ל: פקק ביציאה מהנתיב המהיר במחלף קיבוץ גלויות ■ הסיבה: נתיב ציבורי "סופח" לנתיב האגרה ■ רשת ב': רק 900 כלי רכב נסעו הבוקר בנתיב המהיר, בעוד שהקיבולת שלו עומדת על 1,500 כלי רכב בשעה ■ נוסעת בנתיב המהיר: "היה פנוי לגמרי"
ראש הממשלה בטקס פתיחת הנתיב המהיר בכביש 1: "אני אתן את כל המנועים והמבערים על מנת לפתח את הרכבת לאילת"
חברת הנתיב המהיר הודיעה על הורדת תעריף המינימום לנסיעה בנתיב המהיר בכביש מס' 1 (ת"א-ירושלים) במקטע המערבי, שייפתח לתנועה בעוד 3 ימים
כבישי האגרה בישראל הולכים ותופסים תאוצה ■ כשנסיעה בנתיב המהיר לת"א יכולה לעלות 500 שקל לחודש (לא כולל דלק), מה הפלא שאף אחד לא ממהר לדאוג לתחבורה ציבורית?
קבוצת חברים שנפגשו בפייסבוק החליטו לא לשתוק על עליית מחירי הדלק ■ בשעה 6:30 יצאה שיירה מיוחדת מצומת גלילות עד למשרד האוצר בירושלים במהירות איטית במיוחד
האיסור יחול בקטע שבין מחלף גלילות-מזרח לבין מחלף חולות ■ איסורים גם בכביש מספר 1 ובצירים מרכזיים נוספים
הפרויקט, שתוכנן להקל משמעותית את העומס בכניסה לת"א בשעות הבוקר, תוכנן להיפתח בתחילת דצמבר - ויידחה לתחילת 2011
פתיחת הנתיב שנקבע לאחד בדצמבר עלולה להתעכב ברגע האחרון ■ הזכיינית שפיר הנדסה אמורה לשלם למדינה 140 מיליון שקל עם הפתיחה
כץ אישר היום הנחיות חדשות לנהגים - הכוללות הגדלת רף הגבלת המהירות בנסיעה בכבישים מהירים ■ בכביש החוף תעלה מהירות הנסיעה מ-90 ל-100 קמ"ש - וכך גם באיילון
(עדכון, הכתבה המלאה ממגזין G) - מכונת הקנסות של האוצר תתחיל לרושש אתכם בקרוב: מצלמת מהירות כל 2.5 קילומטרים בכבישים המובילים ■ האם יקום לחץ ציבורי גדול?
וזאת הבשורה ה"טובה" ■ הבשורה הרעה: ייקח לפחות 5 שנים עד שיהיה אפשר לעשות משהו בנדון ולהוסיף עוד שתי מסילות רכבת
נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר)ירושליםכבישיםמשרד התחבורהנתיב תחבורה ציבוריתעמירם ברקתפקקי תנועהרכבת ישראלתשתיותתשתיות תחבורה