הספורטאי המפורסם יציע למשתמשי שירות התמונות המקוון הצצה אל חיי היומיום שלו ■ מנכ"ל Mobli, משה חוגג: "לאנס הראה לעולם ששום דבר הוא לא בלתי אפשרי וזו הרוח שאנחנו רוצים לאמץ בחברה"
החזרה שלו ארמסטרונג לטור ב-2009 הביאה לעלייה של כ-25 מיליון אירו במכירות של "אמאורי ספורט", האחראית על ארגון המירוץ - עלייה של 20% בהשוואה לשנה שלפני כן
לספורטאים האמריקניים יש נוכחות בולטת במדיה החברתית ■ הנימוק הרשמי הוא "קשר עם האוהדים", אבל אם על הדרך הספונסרים מקבלים חשיפה - זה לא מזיק ■ ומה בישראל?
בעשור האחרון השתלטו כמה מאסטרים (טייגר, פדרר, ארמסטרונג, בולט, פלפס) על הספורט. החווייה לצפות בהם היא לא פחות מגרנדיוזית. רק שהדילול בכמות הסטארים בכל ענף יצרה מצב שבלעדיהם אותם ענפי ספורט לא באמת מעניינים אותנו
לא פחות מ-41 שחקני NBA פעילים משתמשים בטוויטר כדי לחלוק חוויות עם האוהדים; שאק נוהג לעדכן את 1.1 מיליון העוקבים שלו תוך כדי שהוא צופה במשחקים ■ וכמה עוקבים אחרי לאנס ארמסטרונג?
החל מ-2006 מנסה הרוכב לגייס משקיעים בניסיון להשתלט על המרוץ היוקרתי שהוערך ב-1.5 מיליארד דולר הטור שייך לתאגיד התקשורת הצרפתי Amaury Group, שמחזיק בין היתר בעיתונים "לה פריזיאן" ו"לאקיפ"
רוכב האופניים שזכה 7 פעמים בטור דה פראנס אמור היה להפעיל תוכנית אישית לבדיקת סמים על מנת לנקות את החשדות נגדו, אבל ירד מהרעיון בגלל העלויות "התברר לנו שהתוכנית הזאת מורכבת ומסובכת"