כך "קונה" לעצמו הכדורגל הישראלי 57.8 מ' ש' בשנה
אוטובוסים, שילוט, דגלים, מצלמות, חולצות, בקרות כניסה: "גלובס" חושף את כל פרטי הסכם השיווק של הכדורגל הישראלי עם הטוטו לעונת 2015/16 ■ ההתאחדות והקבוצות צריכות להשתתף בעלויות פרסום טבלאות הליגות, ממותגות ווינר - בעיתונים היומיים; הפרסום חוצה גבולות עם מירוצי הסוסים ("רייסר") בליגה הלאומית ■ וכמובן שהסכום בכותרת הוא רק בתיאוריה: כל הפרה גוררת אחריה קנס
טל וולק ושרון בורנשטיין
25.08.2015