לעומק התודעה

כתבות אחרונות

 

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.8 מיליון שקל

המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים

נתי יעקובי 22/11/2009

"לעומק התודעה" רוכשת 75% מ-Invoke תמורת 3 מ' ש'

לדברי זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף של "לעומק התודעה", "החברה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולשדרג את השירות ומגוון הפתרונות הניתן ללקוחותיה"

נועה פרג 27/08/2009

בעלי משרד הפרסום "לעומק התודעה": "בעוד שנתיים השווי האמיתי שלנו יהיה פי 50"

המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?

נועה פרג 22/06/2009

חטיבת האינטראקטיב של "לעומק התודעה" משיקה את "הבאנר סייט"

מדובר בכלי שמאפשר להפוך באנר רגיל למיני סייט, לאחר שהגולש עבר על הבאנר באמצעות העכבר

שירות גלובס 11/12/2008

לעומק התודעה, המתמחה בשיווק לצעירים, מבצעת רה-ארגון

הודיעה על שינוי במבנה הארגוני של החברה, בפורום הנהלת החברה ובפעילות השטח

שירות גלובס‏ 16/10/2008

   1234   

   נמצאו 53 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4