לאחר רבעון שלישי פסימי יותר, עלה מדד אמון הצרכנים באוקטובר ב-1.2 נקודות ■ להורדת חוברת המדד
ירד בספטמבר ב-2 נקודות; ירידה בכוונות הרכישה של מוצרים בני קיימא ודירות, עלייה ברכב ■ להורדת חוברת המדד
סימני שאלה לגבי המשך התרחבות הצריכה הפרטית במהלך השליש האחרון של השנה ■ להורדת חוברת המדד
ירידה בכוונות הרכישה של מוצרים בני קיימא, מכוניות ודירות; ספקנות לגבי העתיד ■ להורדת חוברת המדד
נמשכת המגמה החיובית במדד מאז תחילת 2007; הצריכה צפויה להתרחב גם במחצית השנייה של השנה ■ להורדת חוברת המדד
עלה לרמה של 90 נקודות; עיקר השיפור בהערכת המצב הכלכלי השוטף והמצב האישי העתידי ■ להורדת חוברת המדד
המדד עלה בנקודה אחת לרמה של 85 נקודות, זאת לאחר עלייה של 6 נקודות במהלך החודשיים הקודמים ■ להורדת חוברת המדד
שיפור בהערכות לגבי מצבו העתידי של המק והמצב הכלכלי האישי; עלייה בכוונות רכישת מוצרים בני קיימא ■ להורדת חוברת המדד
אופטימיות לגבי המצב הכלכלי האישי בעתיד, אך עדיין פסימיות לגבי עתיד המשק; עלייה בכוונות הרכישה של הציבור ■ להורדת חוברת המדד
מדד ינואר נותר ברמה של 78 נקודות, כבחודשיים הקודמים; פסימיות לגבי העתיד, אך עלייה בכוונות הרכישה ■ להורדת חוברת המדד
PwCאמון הצרכניםגלובס מחקריםהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) המחאה החברתיתכלכלת ישראלמאקרו ארה"במאקרו ישראלמוצרים בני קיימאמחאת המחירים