משרד הפרסום HapPpy יטפל בפעילות הסושיאל של רקיט בנקיזר בישראל

היקפה של פעילות הסושיאל של רקיט בנקיזר עומד על כ-2 מיליון שקל • HapPpy מטפל בין היתר בתקציבי הסושיאל של בנק הפועלים ואפליקציית ביט, אלטמן, רשת rebar, באג, buyme, רשת בנא משקאות, yango, קבוצת קרן אריסון ועוד

מתוך אתר משרד הפרסום HapPpy
מתוך אתר משרד הפרסום HapPpy

משרד הפרסום HapPpy מצטרף למערך הפרסום של חברת רקיט בנקיזר המשווקת תרופות ללא מרשם ומוצרי צריכה בתחום הבריאות. לגלובס נודע כי המשרד יטפל בפעילות הסושיאל של החברה בישראל שהיקפה כ-2 מיליון שקל.

תקציב המדיה הכללי של החברה, בהיקף שנתי של כ-15 מיליון שקל, מנוהל על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב, בליווי יוניברסל מקאן ת"א. פעילות הסושיאל נוהלה עד כה על ידי ענבר מרחב. המשרד זכה בתקציב באמצע 2019, במסגרת מכרז בו התמודד גם משרד "לעומק התודעה" שלווה ע"י חברת המדיה יוניון.

הסיבה לכך שבמכרז התמודדו כוחות משולבים של משרדי פרסום ומדיה נבעה מכך שעיקר העבודה הפרסומית של רקיט בנקיזר בארץ היא התאמות של מסעות הפרסום הבינלאומיים לשוק המקומי - ולכן עבודת הקריאייטיב מוגבלת והפרמטר המרכזי לצורך הבחירה הוא ההצעה המסחרית במדיה.

בעולם מטפלת בתקציב רקיט בנקיזר סוכנות הפרסום הבינלאומית אבס, הקשורה בהסכם ייצוג לענבר מרחב. ובכל זאת, במכרז שקדם לאחרון שהתקיים שנתיים לפני כן זכה משרד הפרסום לעומק התודעה, שלווה אז בחברת המדיה tmf. המכרז עמד בסימן העברת חלק ניכר מתקציב הפרסום למדיה הדיגיטלית, ואושן, חברת הדיגיטל של tmf, הייתה מעורבת במכרז.

למרות ההסטה לדיגיטל, לפלטפורמת הטלוויזיה עדיין היה משקל, וכדי לזכות נדרשה הצעה מסחרית אטרקטיבית. אלא שזמן קצר לאחר שלעומק התודעה ו-tmf זכו התרחש פיצול ערוץ 2, המגרש המסחרי השתנה, וב-tmf החליטו לוותר על הזכייה מתוך הבנה שמימושה יהיה עבורם הפסד כספי. מי שחילץ את רקיט בנקיזר היה ענבר מרחב, עם יוניברסל מקאן שנכנסו לתקציב ש-tmf זנחו.

למרות זאת, בחלוף שנה ובהתאם למדיניות הבינלאומית, יצאו ברקיט בנקיזר למכרז מדיה חדש. אלא שהפעם היה ברור שמשרד לעומק התודעה איננו יכול לגשת עם tmf, ואם הוא מעוניין להתמודד על התקציב יהיה עליו לחבור לצורך ההתמודדות לחברת מדיה אחרת, וכך נעשה החיבור ליוניון. רקיט בנקיזר נחשבת למפרסמת גדולה יחסית עם מותגים כמו קולון, וניש קליה, שול וכדומה.

כעת יועבר תקציב הדיגיטל בלבד למשרד הפרסום המתמחה HapPpy. המשרד, בבעלות רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף, מטפל בתקציבי הסושיאל של לקוחות כגון בנק הפועלים ואפליקציית ביט, אלטמן, רשת rebar, באג, פלטפורמת המתנות buyme, רשת בנא משקאות, yango, קבוצת קרן אריסון ועוד.

לדברי נעמה רכטמן, סמנכ"לית השיווק ברקיט בנקיזר, "הפעילות בפלטפורמות השונות במדיה החברתית הופכת מתוחכמת ומורכבת משנה לשנה עם מרכיבים הקשורים בעידכון טכנולוגיות, הכרה ומעקב אחר טרנדים משתנים בהתנהגות הגולשים, וכמובן פיתוח קריאייטיב ייחודי ומותאם, ולכן גם בחרנו בHapPpy שהתגלה כמשרד יצירתי, חכם ובועט בעולמות הרלוונטיים".