החברה חתמה על עסקה בהיקף של 26 מיליארד דולר עם חברת התעופה של איחוד האמיריות
אל על הוציאה היום משירות את מטוס הנוסעים הותיק, שפועל מאז 1984 ■ מנכ"ל אל על אליעזר שקדי: "הוחלט להוציא משימוש מטוסים ותיקים נוספים מדגם 767 ו-757 ולהציע מטוסים חדישים יותר ללקוחותינו"
במהלך ההמראה של מטוס קרב של חיל האוויר מבסיס תל נוף התגלה כי נכנסה ציפור למנוע ■ הטייס והנווט זיהו את התקלה, חזרו לבסיס וביצעו נחיתת חירום בהצלחה ■ מנוע המטוס עצמו עלה באש, הטייס והנווט לא נפגעו
ישראייר טוענת כי בקשתה להפעיל את מטוס האיירבוס בשדה-דב נדחתה כחודשיים לאחר שאושרה בקשת ארקיע להפעיל בשדה-דב מטוס סילוני מסוג אמבראר 195 בעל מאפיינים דומים
שר התחבורה אימץ את המלצות הוועדה שבדקה את אירוע זיהום הדלק הסילוני ■ מסקנות: מערכת המסננים של צינורות הדלק בנתב"ג הצליחה לבלום את כניסת הזיהום למיכלי המטוסים
בתעשייה האווירית ובגלפסטרים שינו את שמו של מטוס הדגל של שתי החברות - מ-G-250 ל-G-280 ■ הסיבה: המספר "8" נחשב בסין למספר מזל שמייצג עושר, הצלחה ושפע
תקלה במטוס גרמה לירידת לחץ אוויר בתא הנוסעים ולפתיחה אוטומטית של מסיכות החמצן ■ תגובת אל-על: "בשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים, לצוות או למטוס"
הצפי: מכירות במיליארדי דולרים ■ החברות חתמו בסלון האווירי בפריז על מזכר הבנות ■ יסבו במשותף מטוסי תובלה למשימות מודיעין, התרעה ובקרה אווירית
איתור נעדרים, דיווחי תנועה, מעקב אחר פושעים, מיפוי יבולים נגועים ואפילו נשיאת חפצים ■ 3 צעירים שהכירו בצה"ל הקימו, עוד לפני האוניברסיטה, את חברת המזל"טים האזרחית הראשונה
הוועדה לבדיקת הנושא הגישה דוח ביניים ובו המלצה לבצע בדיקה מקיפה של משטר התחזוקה והתפעול במיכלים, בצנרת ובמסננים החל מייצור הדלק הסילוני, האחסון והניפוק בצנרת
(עדכון) - קברניט המטוס: "היה לנו לילה מעניין, אבל הנוסעים לא הרגישו כלום. היה לנו המון דלק להגיע לניו יורק, אז לא הייתה בעיה של לחץ זמן" ■ שר התחבורה: "מערך החרום פעל היטב"
קובי מור, מנכ"ל רשות שדות התעופה: "נתב"ג לא הושבת ולו לרגע אחד. הכל עבד והיו נחיתות והמראות כל הזמן"
המנכ"ל יצחק ניסן הסביר את המהלך בצורך של תע"א להיערך לשינויים פנימיים, ובמרכזם ניוד של עובדים מתוך החטיבות, לחטיבות וליחידות אחרות של החברה
אין ברירה: כל אזרח ישלם בהזדמנות כלשהי את מחיר בידודה הגיאו-פוליטי של ישראל
החל מהבוקר, מטוסים שימריאו מישראל לא יידרשו לבצע בדיקה של מיכל הדלק ■ חברות התעופה ביקשו אתמול פיצוי כספים על הנזקים שנגרמו כתוצאה מהמשבר
F-35אל עלארה"בבריטניההולנדהתעשייה האווירית (תע"א)חברות תעופהטיסותישראל במלחמהתעשיות ביטחוניות