כך השתנתה מפת התקשורת של ישראל תוך שנה, האנליסטים מנתחים, מניות התקשורת מזנקות, הפרסומאים שיושפעו, עורכי הדין שייצגו ■ מסתמן: בנק הפועלים יממן את העסקה ■ וגם: אנשי הסוד של אלוביץ'
הסלולריות יגיבו בחיוב, הנפגעת המיידית אולי לא בדיוק נפגעת, ויש נפגע אחד צפוי
מהמידע שהגיע ל"גלובס" עולה כי אלוביץ' נמצא במגעים לרכוש את השליטה בחברה לאחר מו"מ שקט וחשאי ■ העסקה הנרקמת - על רקע הפסדו של אלוביץ' בקרב על פרטנר ■ בעקבות העסקה תפסיק סמייל את המגעים לרכישת מירס ■ שאול אלוביץ בישל דיסה / גד פרץ - פרשנות ■ הדיבידנדים ימשכו, התחרות תקטן / אורי ליכט - דעה ■ הרגולטור ויתר על התחרות / יובל זעירא - דעה
ההצעות של 012 סמייל ופטריק דרהי למירס מוערכות ב-150 מיליון דולר ■ רפק לא תוכל להמשיך להתמודד ■ אם העסקה עם פלאפון תצא לפועל, צפוי מאבק משפטי עם הממונה על ההגבלים ומשרדי האוצר והתקשורת
הסיבה היא בין היתר הדרישה לנוכחות ישראלית בחברה מצד משרד התקשורת ■ המשמעות היא שמירס תמוזג לתוך HOT ולא תישאר חברה נפרדת
משרד התקשורת ורשות ההגבלים העסקיים כבר אמרו לא אחת כי לא יאשרו את המכירה, כך שהסיכוי שפלאפון תרכוש את מירס נמוך ממילא
מריל לינץ' יקיימו השבוע הערכת מצב עם מוטורולה בנוגע להצעת פלאפון ■ חברת רפק, שעליה דווח ב"גלובס" כי בכוונתה להתמודד במכרז, טרם קיבלה אישור סופי להגשת הצעה
תתמודד מול פטריק דרהי, 012 סמייל ופלאפון ■ סלקום ופרטנר יצאו מהמירוץ לרכישת מירס בשבוע שעבר
משרד התקשורת פירסם את עקרונות המכרז למפעיל סלולרי נוסף ■ ההנחה הרווחת היא שלא יהיה גורם מלבד מירס שירצה לרכוש את התדרים, בשל הקושי והבעייתיות בהקמת רשת סלולרית חדשה על כל הכרוך בכך
(עדכון) - פרטנר וסלקום נשרו מהמירוץ ■ ככל הנראה, מוטורולה קיבלה החלטה עקרונית להמשיך במכרז על מירס עם החברות שיש להן סיכוי לבצע את העסקה ללא קשיים
למכור ביוקר לחב' סלולר ולהסתכן בלהרגיז את הרגולטור - או בזול לאלוביץ' או דרהי?
המתמודדים במכרז על מירס - ביניהם 3 החברות הסלולריות, איש העסקים פטריק דרהי ו-012 סמייל - יודיעו למוטורולה כי תנאי זה מבוטל בעיניהם
התובע טוען כי מירס ודפי זהב יצרו מספרי טלפון פיקטיביים אותם ייחסו לבעלי עסקים שאינם מנויים של מירס ושהוצגו בדפי זהב כמספרים סלולריים - זאת כדי לאשר למירס לנתב את השיחה הנכנסת לקו הנייח של אותו לקוח
כמו בעניין מירס כך גם בנוגע למפעיל הווירטואלי - העיקר שהוא לא ייכשל בבג"ץ
לפי מדד הפרסומות המדוברות ברשת של Twisted Fly, הקמפיין של פרויקט מסע הביא ל-67% מכלל השיחה ברשת על פרסומות ■ החשד כי קמפיין הפרצופים של סלקום מועתק גרר 20% מהשיחה ברשת
בשבוע שעבר נפגש בעל המניות העיקרי ב-HOT וצוות אנשיו מצרפת עם הנהלת מירס כדי לדון בעסקת הרכישה ■ בתוך כך הוחלט לדחות בשבוע את הגשת ההצעות הסופיות לרכישת החברה, והמועד הסופי יהיה 21 בספטמבר