הקונסולה צפויה להימכר בישראל במחיר של 1,750 שקל לגירסה של 160 ג'יגה בייט ■ ביולי צנחו מכירות הקונסולות לשפל של 5 שנים
זינגה, המתכוננת להנפקה ציבורית של מניותיה, תשלם לפייסבוק 100 מיליון דולר בעבור פרסום באתרה ■ העמלה בגובה 30% לפייסבוק מהמשחקים של זינגה תכניס עוד 400 מיליון דולר
טוויטר מעודד לצייץ את הדבר הראשון שעולה לנו בראש, אך לא תמיד זה הדבר הנכון להגיד
המכשיר החדש נחשף בכנס E3 בלוס אנג'לס ■ לקונסולת המשחקים החדשה מסך מגע ומסך LCD בגודל 6.2 אינץ' ■ מוקדם יותר היום סוני חשפה את "פלייסטיישן ויטה"
בעקבות הפסדים בשנתיים האחרונות, בכוונת נינטנדו להשיק בעוד כחודש וחצי גירסה חדשה של קונסולת המשחקים הפופולרית
סיבה טובה להתמכר ל"סופר מריו 3D": מומחי ראייה בארה"ב טוענים כי חשיפה של ילדים למשחקי הטלוויזיה התלת-ממדיים מסייעת באבחון מוקדם של בעיות ראייה
הטכנולוגיה מחדשת ומחדירה עניין רב לתוך המשחקים, אבל בז'אנרים מסוימים זה לא ממש עובד ושלטי התנועה עדיין לא מצליחים להחליף בצורה טובה את השלט הרגיל והקלאסי
בשורה התחתונה, Razing Storm הוא משחק יריות שמדגים בצורה לא טובה את יכולות התנועה של השלטים החדשים Move
מהמחקר, שנערך בסינגפור ובדק למעלה מ-3,000 תלמידים במשך שנתיים, עולה כי כמעט אחד מתוך כל 10 תלמידים היה מכור למשחקי וידיאו - וכי רובם יסבלו מכך כל חייהם
מעבדות המחשבים המקומיות מציעות פריצת מכשירים ומוכרות משחקים צרובים, והן אפילו לא מסתירות זאת ■ המלחמה האבודה היא של חינוך הצרכנים, שלא מוכנים לשלם על תוכן
תקופת החגים לא תקפיץ בהכרח את המכירות ■ הזמן שאותו מקדישים השחקנים לכל כותר הולך ומתארך וכך גם חיי המדף של הכותרים - מה שגורם לצרכנים לקנות פחות
חברת EA (אלקטרוניק ארטס) החליטה להסיר את האפשרות לשחק בצד של הטאליבן במצב מרובה משתתפים במשחק וידיאו החדש שלה מסדרת Medal of Honor
סוני ומיקרוסופט מנסות לנצל את דריסת הרגל שלהן בשוק הסלולרי ולהישאר בתמונה, בעוד שנינטנדו בונה על גרסת תלת-הממד לקונסולה הניידת שלה
קונסולת הווידיאו של מיקרוסופט היתה הקונסולה הנמכרת ביותר בארה"ב במהלך חודש יולי - 443.5 אלף יחידות נמכרו, יותר מפי שניים מהחודש המקביל אשתקד ■ עלייה של 12% במכירות קונוסולת משחקי הווידיאו, ירידה של 8% במכירות כותרי משחקי הווידיאו
דו"ח מקיף של חברת המחקר: השימוש ברשתות חברתיות זינק ב-43% לעומת יוני 2009, בעוד שהזמן שבילו אמריקנים בשליחת מיילים ירד ב-28% ■ רשת פייסבוק אחראית כנראה לשינוי בדפוס השימוש באינטרנט
מנתוני חברת המחקר NPD עולה כי ב-2009 עמד מספר הרכישות של משחקי וידיאו באינטרנט בארה"ב על 21.3 מיליון, לעומת 23.5 מיליון יחידות של משחקי מחשב שנמכרו בנקודות המכירה הקמעונאיות באותה השנה
גיימינגגיימסטופמדד המותגים 2019מיזוגים ורכישותמיקרוסופטמשחקי מחשבמשחקיםנינטנדופורטנייטקונסולת משחקים