לחדשה של סובארו יש עיצוב סולידי וביצועים לא מרתקים, אבל מתחת לפני השטח זו אחת החבילות הדינמיות המרשימות והיעילות ביותר בפלח המשפחתי
לא ברור מי בדיוק חשב על הרעיון המשוגע הזה, אבל התוצאה הסופית די מרהיבה: זה מה שקרה כשנהג ראלי מיומן נכנס למכונית ספורטיבית של סובארו ועלה איתה לסיבוב על מסלול מזחלות השלג המפורסם בסנט מוריץ שבשווייץ ■ צפו בווידאו
חדש על הכביש: סובארו הציגה בתערוכת ז'נבה את הדור הבא של הקרוסאובר המשפחתי שלה, שנחשב לאחד הדגמים הפופולריים ביותר בישראל היום ■ מדובר בשדרוג משמעותי שכולל שלל חידושים
הדור החדש של האימפרזה שזכתה בעבר להצלחה לא מבוטלת בישראל, הושק רשמית בארץ והפעם מדובר מכונית חדשה לחלוטין, שהוכתרה לאחרונה כ"מכונית השנה" ביפן
מגזין צרכנות הרכב הנחשב בעולם חשף את רשימת המכוניות הטובות וגרועות ביותר היום בשוק, לפי תוצאות של נסיעות מבחן, רמת בטיחות, שביעות-רצון של הבעלים ומידת האמינות שלהם ■ אלה התוצאות
מאליבו מגשרת על הפער שבין יבשת אמריקה לאירופה עם ממדים אמריקאים מצד אחד ואיכויות ייצור, הנדסה והנעה אירופאיות
הדור המחודש של ה-XV מתרחק עוד צעד משורשיו "הסטיישניים"
ביפן יש חיבה למכוניות ספורט קרביות בתצורה תמימה של סטיישן משפחתית ■ עם תג מחיר של 175 אלף שקל, ללבורג יש תחרות קשה
סובארו מציגה את האימפרזה החדשה: מכונית משפחתית שהפכה ללהיט בציי הליסינג ובקרב לקוחות פרטיים בישראל וחוזרת עם מראה מעודכן, פלטפורמה חדשה וגדולה יותר ואבזור מרשים
חדש על הכביש: סובארו חושפת לראשונה כיצד יראה הדור הבא של הקרוסאובר המשפחתי שלה, שנחשב לאחד הדגמים הפופולריים ביותר בישראל
בדיקה השוואתית של צריכת הדלק והמנועים של דגמי הרכב הפופולריים ביותר על הכביש חושפת אילו רכבים ויצרנים התגלו כחסכוניים ביותר בדלק
חדש על הכביש: סובארו מציגה את האימפרזה קונספט עליה יבוסס הדור הבא של המשפחתית הפופולרית של היצרן היפני, וגם חושפת דגם קרוסאובר קומפקטי חדש ■ צפו בווידאו
מאז הפך סגמנט הקרוס-אובר ללהיט גלובלי, גם האאוטבק, האב הקדמון של הפלח, עבר אבולוציה מואצת שכזו ■ הוא צמח, קיבל אופן מובחן השיל את הקידומת "לגאסי", והעיצוב שלו מקשה לגלות את השיוך המשפחתי
לצד ממדים ותא נוסעים, שמכוונים בעליל לשוק האמריקאי, היא מצליחה לשמור על איכויות דינמיות אירופיות
סובארו מציגה בארץ את ספינת הדגל החדשה: מכונית המנהלים שהפכה ללהיט בציי הליסינג ובקרב לקוחות פרטיים בישראל חוזרת עם מראה מעודכן, מנוע חדש וגדול ואבזור מרשים
ה-STI תמשיך להיות נחלתם של מתי-מעט, שמוכנים להוציא 299 אלף שקל על מכונית ראלי חוקית לכביש, כזו ששייכת לזן הולך ונעלם
טויוטהיפנאוטומבחן דרכיםסיטרואןסמלתרכברכב חדשרכב משפחתירכב פנאירכבי שטח