במהלך מארס יתפרסמו באתר טורים של מיטב הכותבים והכותבות על נשים שבחרו להסתכל על המציאות דרך משקפיים ורודים, תחת הכותרת "רואות ורוד - החיים מזווית אופטימית"
מנכ"לית saloona, אימי עירון: "saloona עוד לא בת שנתיים וכבר הספיקה להפוך לכיכר הכפר של הנשים באינטרנט"
"מחקר הנשים 2010" של באזילה, Saloona ו"גלובס" ניסה להבין מהשיח הנשי ברשת מה נשים רוצות, כמה הן מבינות בפיננסים ובטכנולוגיה, ומה עם הדילמה הנצחית של אימהות מול קריירה
על רקע השקת "זאפלונה", מנוע החיפוש הנשי של זאפ בשיתוף אתר סלונה, בודק "גלובס" מה צריך כדי לגרום לנשים לפתוח מהר יותר את הארנק
מדיה היברידית משלבת את המדיה הקנויה והמדיה ש"מרוויחים" מהתוכן, מהפעלת גולשים ומפעילות ויראלית ■ כך הופכים את אסטרטגיית התוכן הזה לחלק מתכנון התקשורת השיווקית
השתיים יכתבו באתר בלוגים אישיים בנושאי תרבות, אקטואליה וחוויות אישיות
הסכם החסות שנחתם בין Saloona לבין קרליין ונטורל פורמולה נשען על פרסום מבוסס תוכן
2 מיליון נשים ישראליות ברשת היוו קרקע פורייה להקמת Saloona - מגזין אינטרנט לנשים ■ בראיון ל"גלובס" מסבירה המנכ"לית אימי עירון מהם ההבדלים בין הגולשת לגולש הגברי - ומציבה יעד של 300 אלף גולשים בחודש
המגזין נועד לתת מענה איכותי לכ-2 מיליון נשים הגולשות בקביעות ברשת, להציע להן תוכן רלוונטי, ליצור עבורן מקום קהילתי, לאפשר להן להביע את דעתן ולמלא את החלל שנוצר ברשת הישראלית בכל הנוגע לנשים