שטראוס מבקשת ממי שרכש אריזת חומוס אחלה במשקל 650 גרם, המסומנת בתאריך אחרון לשימוש 6.9.18, שלא לצרוך את המוצר • שטראוס: "פועלים במרץ לאיסוף המוצרים הללו מהמדפים"
יחליף בתפקיד את איתי אנגלנדר, שמונה למנכ"ל חטיבת הממתקים בחברה
משך הצריכה לאחר הרכישה יעמוד על 5 ימים מרגע פתיחת המוצר (כשהוא סגור תוקף הצריכה הוא 40 ימים) ■ החומוס החדש יעלה למדפים אחרי שנים של מחקר ופיתוח
לראש המדד של חודש אפריל הגיעה הפרסומת לפאנטה, שמציעה לתלמידים עזרה לא צפויה במבחן בכיתה
זאת לאחר שנים של צמיחה בתחום ■ המותג סלטי צבר, הסובל משחיקה מתמשכת, מגייס את השף אבי לוי לקרב מול המותג סלטי אחלה, שגייס את החקלאי אבי מבורך
זאת אף על-פי שיצרניות הסלטים, כגון אחלה של שטראוס, לא העלו את מחיריהן לרשת ■ אתמול נחשף ב"גלובס" כי מגה בעיר הקפיצה את מחיריהם של מוצרי חלב רבים בשיעור של עד 34%
באיגוד השיווק נימקו את הבחירה בכך שרביד הוביל מהלך שיווקי רחב, הכולל חדשנות קולינרית ותקשורת שיווקית ייחודית בקטגוריית החומוס והסלטים
המותג "אחלה" של שטראוס רשם עלייה של 18% במכירות ■ "צבר" עדיין מוביל בקטגוריה אך רושם ירידה הדרגתית כבר 3 שנים
טרנד הפרסומות המשתמשות באלמנטים תיעודיים הופך לנרחב בעולם ■ מה הופך את הטרנד החדש לפופולרי במיוחד בתקופה הנוכחית?
הצרכן הישראלי אוהב את הטעם והאיכות של חומוס מיקי, קונה בעיקר חומוס של צבר והכי נאמן לחומוס "אחלה" - כך לפי סקר החברות המובילות של "גלובס"
מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA
עלות החלוקה - יותר ממיליון שקל ■ המהלך הוא חלק מהשקת סדרת סלטים עם שומשום מלא ■ מישל בן-וייס, מנכ"ל חטיבת בריאות ואיכות חיים בשטראוס: "מי שמקבע את מלחמת המחירים בסלטים הם הקמעונאים"