פאנטה

מותג משקאות קלים של קוקה-קולה

כתבות אחרונות

 
בקבוקי פאנטה / צילום: שני מוזס, גלובס
סוכר | בלעדי

שותים פאנטה? בקרוב תתקלו בסימון חדש על חזית הבקבוק המציין את כמות הסוכר הגבוהה במשקה

אחרי תנובה ושטראוס: קבוצת קוקה-קולה ישראל תתחיל לסמן באדום משקאות עתירי סוכר • הקדמת הסימון באופן וולנטרי וסימונם של מוצרים שאינם מוצרי הדגל של החברות מאפשר להן להיערך באופן מדורג, מבחינת שינוי האריזות ולמידת ההשפעות הצרכניות, לרפורמת סימון המוצרים

שני מוזס 04.08.2019
חדר הבריחה / מתוך youtube

מדד הפרסומות ביו-טיוב לפברואר: פאנטה ו"חדרי הבריחה" בראש

מותג השתייה הקלה בנה משחק ייעודי לקמפיין שבמסגרתו הצופים צריכים לפתור חידות ■ אסי כהן מצליח גם בפרק השני בקמפיין הווידאו לבנק הבינלאומי, למרות האורך יוצא הדופן של הסרטון

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2016

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש אוגוסט: פאנטה שוב בראש

המפרסמים בדיגיטל ממשיכים לנסות ליצור תוכן אמיתי ולא להיצמד לפרסומות הקלאסיות מהטלוויזיה

רועי גולדנברג 17.09.2015
הפרסומת של פאנטה ביו-טיוב

סרטון פאנטה - בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב באפריל

לראש המדד של חודש אפריל הגיעה הפרסומת לפאנטה, שמציעה לתלמידים עזרה לא צפויה במבחן בכיתה

רועי גולדנברג 19.05.2015

מדד הפרסומות ביו-טיוב: פאנטה בראש הדירוג בדצמבר

הסרטון של נפתלי בנט הוא הסנונית הראשונה שמתברגת לדירוג מתוך מערכת הבחירות

רועי גולדנברג 07.01.2015

צופים התלוננו על הקמפיין של פאנטה: "מעודד בריונות"

מדובר בתשדיר בו מכונה אחד הילדים "ילד כאפות המרטיב במיטה" ■ הרשות השנייה טוענת כי הקמפיין ירד משידור בשל התערבותה, אולם בחברה המרכזית למשקאות טוענים כי מסע הפרסום בא לסיומו כבר לפני חודש

לי-אור אברבך 27.05.2014
ועידת MAD | ועידת MAD

"לכל המותגים יש אחריות להפוך את העולם למקום טוב יותר"

כך טען ג'ונתן מיילדנהול, סגן נשיא אסטרטגיית פרסום עולמית בקוקה-קולה, בוועידת MAD ■ אלי כהן, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים: "בסופו של דבר הצרכנים רוצים מולם בנקאי סולידי, אמין ומקצועי, והם לא מחפשים סחבק"

מיכל רז-חיימוביץ' 21.07.2013

קוקה-קולה ישראל משיקה מהלך שיווקי חדש למותג "פאנטה"

משיקה סרטוני אנימציה הומוריסטיים לבני-נוער בכיכובן של דמויות מצוירות בשם "The Franco's", תחת הסלוגן: "?Want a Fanta"

שירות גלובס 09.07.2013
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

קוקה-קולה: תקציב ספרייט עובר לבאומן ותקציב פאנטה לגליקמן

משרד הפרסום פובליסיס ישראל (גלר-נסיס), שטיפל במותגי המשקאות ספרייט ופאנטה עד כה, ימשיך לטפל בפעילות הדיגיטל של רוב מותגי החברה

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2012

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-328 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 09.08.2009

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-435 אלף דולר

סוני אריקסון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 02.08.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-386 אלף דולר

המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר

נתי יעקובי 26.07.2009

קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית

באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2009

   1   

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1