סקר החברות: הפעילות המשוקללת של המגזרים השונים נמצאת ברמתה הגבוהה ביותר מאז 2010, בדגש על מגזרי התעשייה והשירותים
ניתוח של מגבלות ההיצע והביקוש בענפים השונים מלמד כי במרבית הענפים (מלבד ענף הבנייה) מגבלת הביקוש היא המגבלה העיקרית לביצוע הפעילות, כאשר בולטת העלייה במגבלה זאת בענפי המלונאות, המסחר והשירותים
הצרכן הישראלי אוהב את הטעם והאיכות של חומוס מיקי, קונה בעיקר חומוס של צבר והכי נאמן לחומוס "אחלה" - כך לפי סקר החברות המובילות של "גלובס"
התחרות על לקוחות הלפטופים נעה בין זירות המחיר לזירות העיצוב, המשקל והאמינות ■ סקר החברות המובילות מגלה כי לקוחות LG ולנובו הכי פחות מרוצים
אבי סופר מובילה בסקר החברות המובילות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד ■ הלקוחות מרוצים מהמחירים ומהמבצעים, אך מציינים לרעה את הטיפול בבעיות ■ את המקום השני חולקות מחסני חשמל וא.ל.מ
בנק יהב מוביל בפער ניכר על כל הבנקים בסקר החברות המובילות ■ לקוחות כל הבנקים ממורמרים מגובה הריבית על המינוס - אך מרוצים מהמקצועיות ומהשירות
סקר החברות המובילות של "גלובס" מגלה רמה דומה יחסית של שביעות-רצון מרוב רשתות בתי-הקפה ■ רולדין בולטת לרעה, בעיקר בגלל המחירים וזמן ההמתנה
לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות
סקר החברות של "גלובס": הוט נמצאת בפיגור אחרי yes כמעט בכל הסעיפים ■ לקוחות הוט מתוסכלים יותר מזמן ההמתנה לטכנאים וממוקדי השירות ■ yes: נמשיך ונשקיע בשיפור ■ הוט: שביעות-הרצון של לקוחותינו נמצאת במגמת עלייה מתמדת
ניו-פארם מובילה בפער קטן על סופר-פארם, ובשתי הרשתות הלקוחות מרוצים מהשירות באופן כללי, אך אינם מרוצים מההמתנה בתור ועוד פחות מזה מהמחירים
Dun's 100בנק ישראלבתי מלוןגלובסדן אנד ברדסטריט (D&B)המגזר העסקיעמירם ברקתצוק איתן