סקר החברות המובילות

כתבות אחרונות

 

בנק ישראל: האצה בפעילות העסקית במשק ברבעון הראשון

סקר החברות: הפעילות המשוקללת של המגזרים השונים נמצאת ברמתה הגבוהה ביותר מאז 2010, בדגש על מגזרי התעשייה והשירותים

עמירם ברקת 26.04.2017
חוף תל אביב יפו מלונות / צלם: thinkstock

סקר החברות: צפי להתאוששות; ב"י: עלייה בייצוא הסחורות

ניתוח של מגבלות ההיצע והביקוש בענפים השונים מלמד כי במרבית הענפים (מלבד ענף הבנייה) מגבלת הביקוש היא המגבלה העיקרית לביצוע הפעילות, כאשר בולטת העלייה במגבלה זאת בענפי המלונאות, המסחר והשירותים

עמירם ברקת 28.10.2014

שוק סלטי החומוס: אוהבים את מעדני מיקי, נאמנים ל"אחלה"

הצרכן הישראלי אוהב את הטעם והאיכות של חומוס מיקי, קונה בעיקר חומוס של צבר והכי נאמן לחומוס "אחלה" - כך לפי סקר החברות המובילות של "גלובס"

מיכל רז-חיימוביץ' 20.05.2013

סקר "גלובס": הלקוחות הכי מרוצים מהלפטופים של דל ואפל

התחרות על לקוחות הלפטופים נעה בין זירות המחיר לזירות העיצוב, המשקל והאמינות ■ סקר החברות המובילות מגלה כי לקוחות LG ולנובו הכי פחות מרוצים

מיכל רז-חיימוביץ' וצחי הופמן 29.11.2012

אבי סופר במקום הראשון בסקר חברות בענף רשתות החשמל

אבי סופר מובילה בסקר החברות המובילות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד ■ הלקוחות מרוצים מהמחירים ומהמבצעים, אך מציינים לרעה את הטיפול בבעיות ■ את המקום השני חולקות מחסני חשמל וא.ל.מ

מיכל רז-חיימוביץ' 27.08.2012

סקר החברות המובילות של "גלובס": בנק לאומי אחרון בדירוג

בנק יהב מוביל בפער ניכר על כל הבנקים בסקר החברות המובילות ■ לקוחות כל הבנקים ממורמרים מגובה הריבית על המינוס - אך מרוצים מהמקצועיות ומהשירות

מיכל רז-חיימוביץ' 09.08.2012

סקר "גלובס" ברשתות בתי-הקפה: גרג בראש, רולדין אחרונה

סקר החברות המובילות של "גלובס" מגלה רמה דומה יחסית של שביעות-רצון מרוב רשתות בתי-הקפה ■ רולדין בולטת לרעה, בעיקר בגלל המחירים וזמן ההמתנה

אפרת אהרוני 13.06.2012

באיזו רשת שיווק הצרכנים הכי אוהבים לערוך קניות?

לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות

אפרת אהרוני 08.05.2012

סקר: לקוחות yes מרוצים יותר מלקוחות הוט כמעט בכל תחום

סקר החברות של "גלובס": הוט נמצאת בפיגור אחרי yes כמעט בכל הסעיפים ■ לקוחות הוט מתוסכלים יותר מזמן ההמתנה לטכנאים וממוקדי השירות ■ yes: נמשיך ונשקיע בשיפור ■ הוט: שביעות-הרצון של לקוחותינו נמצאת במגמת עלייה מתמדת

אפרת אהרוני 27.03.2012

סקר חברות מובילות: קרב צמוד בין ניו-פארם וסופר-פארם

ניו-פארם מובילה בפער קטן על סופר-פארם, ובשתי הרשתות הלקוחות מרוצים מהשירות באופן כללי, אך אינם מרוצים מההמתנה בתור ועוד פחות מזה מהמחירים

אפרת אהרוני 06.03.2012

   1   

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1