במסמכי משרד "מוסאק פונסקה" בפנמה שהודלפו אתמול נחשפו נתונים גם על כ-850 בעלי מניות ודירקטורים ישראליים, ובהם שמות של אנשי עסקים ועורכי דין מוכרים
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות קפץ בשנה שעברה בכ-154% והסתכם בכ-440 מיליון דולר
הזינוק בהיצע, שלא לווה בגידול מקביל בביקוש, הביא לירידה של כ-21% ברבעון הרביעי במחיר ההובלה הממוצע למכולה, שעמד על 988 דולר
הערכות: עופר, שאינו שבע-רצון מביצועי כיל, קיבל איתותים מהמשקיעים בשוק ההון שצמצום מדיניות חלוקת הדיבידנדים תפגע בכיל
היום לכיל אין סדרה סחירה בישראל ■ מדובר בגיוס עתק בסדר גודל של בנקים ■ בכיר בשוק ההון: הגיוס של כיל כשברקע חוסר הוודאות הנוגע לעתיד החברה מדיף ריח רע
המכירה בוצעה שלשום על-ידי חברה פרטית שבשליטת עופר, שירדה מ-10.2% ל-7.7% בהחזקה בטאואר, שהם בשווי של כ-88.1 מיליון דולר ■ היום מניית טאואר עולה בבורסה בת"א ובוול סטריט
עדיין לא ברור מהי הנוסחה לדמות המבוקשת לתפקיד הסבוך: מצד אחד נדרשת נאמנות לבעל הבית עופר, ומצד שני נדרשת תדמית שאין בה הזדהות מוחלטת ובולטת מדי עם האינטרסים שלו
עופר השיג בדיוק את מה שרצה: כל החצים מופנים נגד ניר גלעד התאוותן, שיודע יפה כי הוא משמש כשכפ"ץ מושמץ ושנוא, המסתיר את המושך בחוטים והאינטרסנט הראשי - בעל השליטה ■ דעה
מה קורה לאדם מן השורה שמסתבך עם רשות המסים?
לאחרונה, כ-3.5 שנים לאחר קריסת מיזם המכונית החשמלית, נפתח שלב החקירות בנוגע לאחריות לקריסת החברה ■ ביהמ"ש המחוזי דחה היום את בקשתם של עופר, אמיר אלשטיין וערן שריג למנוע מהמפרקת לחקור אותם במסגרת תיק הפירוק
זאת בטענה לניגוד עניינים ומשוא-פנים מצידה, בעקבות סכסוך "עקוב מדמים" בין חברת חיפה כימיקליים, המיוצגת ע"י משרדה של עו"ד רו"ח סיגל רוזן-רכב, למפעלי ים המלח מקבוצת החברה לישראל
אחרי ששרפו מיליארדי שקלים, החליטו ביצרנית הרכב הישראלית-סינית שבבעלות עידן עופר לשנות כיוון אסטרטגי ■ קבלו הצצה לרכב הכביש-שטח החשמלי החדש של קורוס שיושק רשמית בקרוב
בוחנת להקים בישראל מרכז פיתוח שיתמקד בטכנולוגיות לרכב נקי ורכב אוטונומי ■ בקנון בחרו שלא להגיב
היעדר מיקוד, חילופי מנכ"לים תכופים, מכירות נמוכות מאוד, הפסדי עתק של למעלה ממיליארד דולר ותחתית שאינה נראית באופק ■ מגזין G בעקבות הרפתקת הרכב הכושל של עידן עופר
החברה ממשיכה להזרים הון למיזם הרכב הסיני המפסיד קורוס, ולשעבד את הנכס העיקרי שלה - חברת תחנות הכוח איי.סי פאואר
גלעד, שכיהן כמנכ"ל החברה לישראל עד תחילת 2015, ויתר בינתיים על האופציות שניתנו לו, ו"בקשת התביעה הפכה לתיאורטית בלבד"
או פי סי אנרגיהבזןהחברה לישראלזיהום סביבהישראל במלחמהאיי.סי.אל (כיל)ספינותצים שירותי ספנותקנוןתובלה ימית