הפשרה הושגה בתביעות בגין קבלת מסרונים מאתר "פופיק", אליו צורפו לקוחות ללא הסכמתם
תמחור נכון של מוצרים ושירותים יכול להוביל להצלחה של עסק, ולהיפך - תמחור שגוי עלול להוביל לכישלונו ■ איך מתמחרים נכון? בעלי עסקים מסבירים ונותנים טיפים
כך נקבע בהסכם פשרה במסגרת התביעה הייצוגית שאושרה נגד פרטנר וסלקום, בה נטען כי עשרות אלפי לקוחות צורפו לאתר ההיכרויות "פופיק" שלא כדין וחויבו על כך בתשלום באמצעות הודעת SMS שנשלחה אליהם
לפי הנטען בתביעה, עשרות אלפי לקוחות צורפו לאתר שלא כדין, ונשלחו להם על בסיס יומי מסרונים מהאתר המעדכנים אותם לכאורה במצב חשבונם בו - כשבגין כל מסרון הם חויבו בתשלום ע"י החברות הסלולריות