בנק ישראל דורש מהבנקים שינויים בהרכב ובפעילות הדירקטוריונים, במטרה להפוך אותם לאקטיביים ויעילים יותר ■ מספר הדירקטורים יצומצם, ובהמשך היו"רים כנראה יוחלפו
המפקחת על הבנקים דורשת מהבנקים הגדולים להחליף את הדירקטורים השכירים שלהם בחברות כרטיסי האשראי בדירקטורים חיצוניים ■ בבנקים טוענים שמדובר בצעד מוקדם מדי
"המלשינון" של בנק ישראל: ההנחיות החדש יביאו לפגיעה חמורה ביחסי בנק-לקוח
בנק ישראל פרסם היום הנחיות לבנקים בנוגע לפעילות חריגה של לקוחות שיש לדווח עליה לרשויות ■ ההנחיות כוללות רשימה של 18 סימנים שעשויים להעיד על עבירות מס
בנאום לוחמני הציג מנכ"ל מזרחי טפחות את הגישה שלפיה הטכנולוגיה לא תחליף את השירות האנושי בבנקים, ועקץ את לאומי: "האם נקבל עתיד של בנקאות קרה ואכזרית ללא אחריות, שבה הלקוח הוא בנקאי לעצמו?"
המפקחת על הבנקים: "נדרוש מהבנקים היא שכל פעולה שלקוח יבצע באמצעים הישירים - כגון באינטרנט, באפליקציה שבמכשיר הטלפון הנייד, או במכשיר האוטומטי - תהיה זולה יותר מבסניף"
הבנק המרכזי עודד את הבנקים להגדיל מרווחים בתחום המשכנתאות, והם חיבקו את ההמלצה
ד"ר חדוה בר מסכמת שנה בתפקיד ואומרת בראיון חג ל"גלובס": "הופקו כל הלקחים מקריסת קבוצות לווים גדולות. הרגולוציה לא תאפשר לאירועים כאלה לקרות"
בעלי השליטה בגופים המוסדיים לא יוגבלו בגלל החזקה של יותר מ-5% במניות בנק
200,000 אזרחים ותיקים ואזרחים עם מוגבלויות הועברו לפי דרישת הפיקוח על הבנקים למסלול עמלות מוזל בבנק בו הם מנהלים את חשבונם ■ החיסכון נאמד בעשרות עד מאות שקלים לשנה
זאת בעקבות עמידת הבנקים ביעדי ההון שהציב בנק ישראל ■ חדוה בר מעריכה גם כי האשראי העסקי בבנקים יצמח
המפקחת על הבנקים אמרה את הדברים לגל"צ, על רקע השקת אתר "הר הכסף" של בנק ישראל שיסייע לאתר חסכונות אבודים
בנק ישראל השיק אתר אינטרנט חדש המכונה "הר הכסף 2", שמאפשר ללקוחות הבנקים לאתר, ללא עלות, חשבונות בנק ופיקדונות ללא תנועה, וכן חשבונות של נפטרים
הפיקוח על הבנקים פרסם טיוטת הוראות הכוללת קביעת מדיניות לשנה קדימה ומציאת פתרון ללקוחות שנסגרו להם הסניף או עמדות הטלר
המטרה היא להקטין את האי ודאות שקיימת כיום לגבי חלוקת המטרה ובכך לשפר את היחס של המשקיעים כלפי הבנקים, הנסחרים כיום במכפיל הון של 0.7 בממוצע
בנק ישראל מפרסם דוח ל-2015: ביחידה לפניות הציבור טופלו כ-18 אלף שיחות טלפוניות וכ-5,000 תלונות, פניות ובקשות למתן מידע בכתב ■ רק 11% מהתלונות שהוגשו נגד הבנקים ב-2015 נמצאו מוצדקות
בנק ישראלבנקים בישראלדני חחיאשויליהלוואותיאיר אבידןישראל במלחמהמשכנתהפיקדונותריביתריבית בנק ישראל