גיאוקרטוגרפיה: פפסי מקס נכנס באופן לא שגרתי לדירוג, כנראה הודות להשתתפותה של בר רפאלי ■ הקמפיין לבנק הפועלים הוא המושקע ביותר
חברת טמפו החליטה להשיק את ליין פחיות המיני MAX החדשות בצורה אינטראקטיבית ■ השיקה קמפיין וירטואלי - פרסומת אינטראקטיבית שהופכת למשחק, בשיתוף חברת The-Wall
חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות
המהלך ברשת החברתית יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וניו-מדיה ■ הזוכה שייבחר ע"י הגולשים יוכל לממש את פנטזיית הבזבוזים שלו
לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר
חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר