ענף החשמל בארץ עובר מהפכה: היבואנים קונים רשתות שיווק ולא פוסחים גם על רכישת יבואנים אחרים, חנויות ממשיכות להיפתח, האינטרנט ממשיך להחזיק בנתח השוק שכבש, המרווחים נשחקים - והתחרות הולכת ומחריפה
רביב צולר, חיים רומנו, צביקה גיור ושלושה סמנכ"לי שירות בחברות מובילות מדברים על הסוגיות העיקריות שבלעדיהן אי-אפשר להתחרות היום בתחום שירות הלקוחות
לפי האמירה השחוקה, "משבר הוא הזדמנות", אבל האם אפשר באמת לנצל אותו? ■ 5 מנכ"לים ישראלים מתוודים על הסיכון שלקחו כדי לא לבזבז את המשבר
זאת לפי שווי של 80 מיליון שקל ■ מחזור המכירות של שתי הרשתות עומד יחד על 250 מיליון שקל ■ רשת בסט ביי מונה 17 סניפים, ואילו רשת ביג בוקס מונה 7 סניפים
זאת לפי שווי של 80 מיליון שקל ■ מחזור המכירות של שתי הרשתות עומד על 250 מיליון שקל ■ המהלך יעזור לגיור, בעל השליטה בניופאן, להתחרות בשאר יבואניות האלקטרוניקה המחזיקות רשתות מכירה משלהן
משיקה מסך המציע איכות צפייה גבוהה בערוצים שעדיין לא עברו לטכנולוגיה המתקדמת ■ סדרת המסכים החדשה כוללת 4 גדלים - 32, 37, 42 ו-46 אינץ', והמחירים נעים מ-3,490 שקל עד 12,900 שקל
כיהן ב-3 השנים האחרונות במגוון תפקידים בחברת אינטרנט זהב, בהם משנה למנכ"ל msn ישראל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של סמייל מדיה וסמנכ"ל שיווק של אינטרנט זהב
היבואנית של ענקית האלקטרוניקה הסינית "הייסנס" לישראל טוענת בכתב ההגנה לתביעת ניופאן כי זיכיון "הייסנס" הועבר מידי ניופאן לידיה משום שניופאן בחרה שלא להשקיע במותג ולא עמדה ביעדים
גיור, המחזיק ב-75% ביבואנית מכשירי הסלולר HTC, וכהן שמחזיק ביתרת המניות, נמצאים כבר מספר חודשים במריבה על השליטה בניופאן טלקום ובמותג HTC בישראל
מוצרי חשמלמיזוגים ורכישותניופאןקטלוגקניות באינטרנט