בעבר שני ילדיו של ורטהיים לא קיבלו היתר שליטה בגלל מגבלת חוק הריכוזיות והחזקתם בקוקה קולה ישראל, מונופול בשוק המשקאות הקלים
ורטהיים, שבעבר שירת בפלמ"ח ובמוסד, נכנע למאבק ממושך במחלה קשה ■ החזיק כ-22% מהון המניות של בנק מזרחי-טפחות בשווי כ-2.2 מיליארד שקל
חברה המרכזית למשקאות, היצרנית של קוקה קולה בישראל, עלולה להתמודד בקרוב עם תביעה ייצוגית בגין מחירים מופרזים ומופקעים של מוצרי המותג בארץ
גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר
גיאוקרטוגרפיה: פפסי מקס נכנס באופן לא שגרתי לדירוג, כנראה הודות להשתתפותה של בר רפאלי ■ הקמפיין לבנק הפועלים הוא המושקע ביותר
לא כולם בתעשיית המזון יכולים להפוך את "משבר הסוכר והמלח" להזדמנות ■ טרה יכולה להיות יצירתית עם "שוקו מו", אבל בממלכה של מוזי ורטהיים הנוסחה מגיעה מאמריקה
אירוע הקיץ לבני-נוער יתקיים בחוף דור-נחשולים בין 18 ביולי עד 1 באוגוסט
הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
תמיר, שפרש לפני כחודשיים מהחברה המרכזית לייצור משקאות קלים, מונה לנשיא קבוצת ההשקעות בנדל"ן טריגו
זאת לפי שווי של כ-40 מיליון שקל "אחרי הכסף" ■ סיטון, הפועלת באינטרנט ובמובייל בלבד, הוקמה לפני כשנתיים ■ את החברה ייסדה משפחת אבקסיס, והשקיעו בה עד היום מייסדי AM:PM, חברת ההפצה דיפלומט וגד אנג'ל
צ'רלי מונגר העריך בראיון לאתר "יאהו פייננס" כי הסיכויים של טראמפ להיבחר לנשיאות ארה"ב הם אפסיים ■ "הוא מאמין אמיתי. הוא באמת מאמין בעצמו" ■ על קוקה-קולה: "זה יותר טוב מאשר מזיק"
דמעות התנין של ענבל אור והריינג'רובר ב-800 א' ש', והמפרק ששותה לה הדם
הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה
יורם שגיא מונה למנכ"ל הקבוצה במקום איציק תמיר ■ טל רבן ימונה למנכ"ל טרה ■ ארן אלסנר ימונה למנהל הפעילות הבינלאומית ■ כפי הנראה, הראל חייקין, ששימש כמנכ"ל מבשלות בירה ישראל, ימונה למנכ"ל קוקה-קולה
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג מתברגות שתי פרסומות "מוזיקליות" בכיכובן של סלבריטאיות - קמפיין קרולינה למקה עם בר רפאלי וקמפיין נקה 7 עם רוני דלומי
בית המשפט העליוןדודי ורטהייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית