לפני שלושה חודשים הודיעה כרמל קורפ כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב לרכישת מותג משקאות האנרגיה BLU מידי קבוצת SFS תמורת 450 מיליון שקל • הבוקר דיווחה החברה כי המו"מ בין הצדדים הסתיים ללא חתימה על הסכם
המותג במבה של אסם אומנם בראש הקטגוריה, אך מותגי שטראוס - שוקולד פרה, קפה טורקי, תפוצ'יפס ומילקי - מרכיבים את העשירייה הפותחת • האם המלחמה השפיעה על הצרכן? • מדד המותגים 2024
בחודש מאי תשיק תנובה סדרת משקאות פונקציונליים • לפי החברה, קטגוריית השוטים הפונקציונליים מגלגלת כיום ברחבי העולם כ־600 מיליון דולר בשנה • קטגוריית המזון לא קיימת בחנויות בארץ, ויש לראות אם היא תתפוס
תחליפים שמתחברים לקולטנים במוח ומגבירים את תחושת השמחה, תרופות שמפחיתות את הדחף לשתות או זריקות שיסייעו לכם להתפכח במהרה • בקרוב ייתכן שנוכל לצרוך אלכוהול, גם במידה מוגזמת, בלי תופעות הלוואי שאחרי
הדוחות הכספיים שפרסמו טמפו ויפאורה מלמדים כי למרות הפגיעה בתוצאותיהן אשתקד עקב הטלת מס הסוכר, עדיין מדובר בתחום הנהנה מרווחיות חריגה • כעת הן צפויות להרוויח יותר, ומי שחשב כי ביטול המס ייטיב עם השכבות החלשות, עלול להתבדות
העלאת המחירים על המשקאות הקלים מיועדת ל-16 באפריל • במקביל, מחירי המשקאות האלכוהוליים שמשווקת החברה, וביניהם בירות קרלסברג וטובורג, יעלו כבר ב-19 במרץ • ההתייקרות לא מגיעה בהפתעה: בפברואר אמר מנכ"ל קוקה-קולה העולמית כי החברה תמשיך בהעלאת מחירי מוצריה ב-2023
כניסת יבואני הבוטיק שחתכה את המחירים, הקהל החרדי שמבקש יותר פרימיום והעובדה שהיא מצטלמת נהדר לאינסטגרם • צריכת השמפניה בישראל זינקה בכ-80% בשנה האחרונה • כך הפך יין היוקרה המבעבע ממשקה לעשירים בלבד לכזה שאפשר למצוא היום כמעט בכל בר
במבה הוא המותג הישראלי המוביל במדד אחרי חברות הענק מארה"ב • ובכלל, מוצרי מזון ומשקאות נתפסים מוערכים במיוחד ומהווים כמעט רבע מרשימת מאה המותגים • וגם: הדרך של קוקה-קולה לתחתית, ושל מותגי המים לצמרת • מדד המותגים 2022
חג היין הוא הזדמנות לגוון קצת, ובמקום קברנה וסגנו הנצחי המרלו, להתיידד עם סירה: זן ים-תיכוני שנותן פייט במחיר ובטעם לכוכבים הוותיקים • יינות אדומים ישראליים החל מ-40 שקל, וגם בהירים שווים למי שמעדיפים לחגוג עם לבן ורוזה
במסגרת ההסכם בין שתי החברות, תהפוך יקבי כרמל לחלק מהחברה הציבורית הנסחרת בבורסה בת"א, המחזיקה ב-30% מיפאורה • עסקת המיזוג היא עפ"י שווי כולל לחברה הממוזגת של כ-840 מיליון שקל • כלל תעשיות ומשקאות: "משוכנעים שנוכל לבסס יחד גוף משמעותי ומחולל תחרות בתחום המזון והמשקאות בישראל"
נתוני סטורנקסט לחודש פברואר 2022 מראים ירידה נוספת בהיקף הכספי של מכירות המזון והמשקאות בישראל • שני התחומים בהם נרשמו הירידות המשמעותיות ביותר במכירות הם המשקאות והמוצרים לבית
לפי נתוני סטורנקסט, מכירות הכלים החד-פעמיים נפלו בחודש ינואר 2022 ב-15%, ומכירות המשקאות הממותקים ירדו ביותר מ-4%
שתי חברות המשקאות צפויות להיות בין הנפגעות המרכזיות מהצו המטיל מס קניה על משקאות מתוקים • השתיים נחשבות למתחרות הגדולות של קוקה קולה בשוק המקומי וחלקן המשותף בו נאמד בכ-40%
בשנה האחרונה הפכו הצ'אי והתה למשקאות אופנתיים במיוחד • באירופה הם אפילו מאיימים לראשונה על מכירות הקפה • שלוש המלצות מיוחדות למשקאות חמים שאולי יביאו את החורף
3 משקאות על בסיס דובדבנים שמתאימים לערב קריר (וגם לטוניק!) וריבת תאנים מיוחדת, שתזכיר את טעמם המתוק של פירות הקיץ גם בסתיו ובחורף (בהנחה שלא תתחסל עד אז)
באוצר חוזרים ואומרים שהמס על משקאות ממותקים נועד לחנך את הציבור לצריכה בריאה יותר ולחסוך בהוצאות המערכת הרפואית, אלא שהניסיון מהעולם אינו חד-משמעי, וחלק מהמחקרים אף מטילים ספק באפקטיביות הבריאותית • גלובס בוחן את טענות האוצר
אלכוהוליפאורה תבורימזוןמיזוגים ורכישותמשקאות קליםמשקאות אנרגיהסטורנקסטקוקה קולהקמעונאותשטראוס