קים קרדשיאן התחילה בתור שם נרדף לתוכן רדוד ופרובוקציה בתעשייה, והיום כבר קשה לפקפק בהצלחה של מי שמחזיקה בשורה של מותגים כמעט בכל סקטור • כעת, חברת המחטבים שהקימה ב־2019, "סקימס", זינקה לשווי של 4 מיליארד דולר • לפי דיווחים מדובר בסבב גיוס אחרון לקראת הנפקה, ובוול סטריט מקווים שהיא תסיים את בצורת ההנפקות של החודשים האחרונים
בעבר כוכבי רוק נעלו אותם, היום הם מככבים בתערוכה בניו יורק • "מגפי הירכיים", המטפסים הרבה מעבר לברכיים, חוזרים לאופנה בזכות "בלנסיאגה" והפרזנטורית של המותג, קים קרדשיאן • וגם: כמה טיפים איך לשלב אותם עם פריטים ממלתחת החורף
היזמית וכוכבת הריאליטי, שהשיקה כבר מותגי אופנה וטיפוח עור, מייסדת את קרן SKKY להשקעות בתחומי הצרכנות והתקשורת • בין השותפים: ג'יי סאמונס, לשעבר בכיר בקבוצת ההשקעות קרלייל, ואמה, קריס ג'נר
לפני שני עשורים נכנסה קים קרדשיאן לתודעה כשהופיעה בסדרת הריאליטי המפורסמת • מאז היא מיצבה עצמה כאשת עסקים בעלת מותגים יוקרתיים, ויכולה לספק לכולנו שיעור מאלף בשיווק • מדד המותגים 2022
איך אנחנו מחליטים את מי להעריץ • בשביל מה אנחנו מעריצים בכלל, והאם זה בכלל עושה לנו טוב • מחקרים שנעשו בשנים האחרונות בדקו מה גורם לנו להעריץ אנשים שאנחנו כלל לא מכירים, רק על סמך כישוריהם ולהתרגש מנוכחותכם לידנו • האזינו
וגם: הדולר הטוב של יוני אסיא והקהילה היהודית בפורטוגל שתרמה 15 אלף אירו לארגון בישראל • השיחה
מנייתה של ביונד מיט חוזרת מהמתים והשלימה מהלך עליות של יותר מ-40% בחמשת ימי המסחר האחרונים • מי שסיפקה דלק לחידוש ההייפ היא קים קרדשיאן, שחשפה לגולשים את תכולת המקפיא שבביתה
משפחת קרדשיאן, כוכבי ריאליטי, הם חלק מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
הפרטים בנוגע לקמפיין עוד לא לגמרי נחשפו אך ככל הנראה תשולב תמונה של קרדשיאן מ-2014, בה היא מחזיקה כוס שמפנייה באמצעות הישבן וקיבלה מעל 50 מיליון צפיות ביום אחד
קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה, וקסטרו מסיימת עמה את ההתקשרות
קסטרו, בעלת רשת המשקפיים המוזלים, תקצר את ההתקשרות עם הפרזנטורית משנתיים לשנה בלבד עקב ביצועים מאכזבים של הקמפיין • מדוחות קסטרו עולה כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב במחצית 2019 עמד על כ-30 מיליון שקל
קים קרדשיאן ווסט חלמה ליצור קו בגדים מחטבים שיקדם דימוי גוף חיובי ויתאים לכל גווני העור • כשהשיקה את המותג החדש "קימונו", היא בוודאי לא ציפתה שהוא יעורר סערה ציבורית כה חריפה, האשטג שרץ ברשתות ופנייה מראש עיריית טוקיו להחליף את השם • כעת היא מנסה להציל את הנתח שקיוותה לנגוס מתעשיית המיליארדים ועל הדרך להביס גם את ריהאנה
קים קרדשיאן זכתה ב-2.7 מיליון דולר בתביעה נגד חברת אופנה שפרסמה העתקים של בגדי מעצבים שלבשה ואף תייגה את הכוכבת ברשת האינטסגרם • באחת הדוגמאות, גולשים יכלו ללחוץ על תמונותיה של קרדשיאן כדי להגיע לעמוד המכירה של בגדים דומים לאלה שלבשה
כוכבת הריאליטי הייתה אמורה לקיים מפגש מעריצים בקניון הזהב בראשל"צ כפרזנטורית של רשת המשקפיים קרולינה למקה • מרשת המשקפיים נמסר: "נודיע על מועד חדש"
חוקרי הערצה של מפורסמים טוענים כי תקשורת ההמונים והחשיפה המוגברת למפורסמים ולאושיות רשת מעודדות היום יותר מבעבר מערכות יחסים חד-צדדיות שיש בהן אשליית אינטימיות, והן מתחילות בגיל צעיר יותר • מה תפקידן של מערכות יחסים כאלה, והאם הן בהכרח רעות?
בר רפאלי כבר לא לבד: סכום-העתק ישולם לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שתהפוך לפרנזטורית של קרולינה למקה לצד רפאלי ותהיה אחראית גם על יצירת ליין משקפיים בעיצובה • כמו כן, החברה מתחייבת להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג
בגדיםג'ניפר לופזסלבריטאיםעיצוב אופנהעירוםקרנותקרנות הון פרטישיווקתביעת פיצוייםתוכניות טלוויזיה