המכירות המקוונות בארה"ב רשמו ירידה לראשונה מאז שנת 2014 - כך עולה מדוח סיילספורס לרבעון השני של השנה • בכל העולם צרכנים מושפעים מחוסר הוודאות הכלכלית, אך אתרי איקומרס שינהלו נכון את הנחות ומבצעי נובמבר ודצמבר עשויים להטות את הכף
שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה
כמות ההזמנות בדיגיטל עולה זה החודש השלישי ברציפות, ומיוחסת בעיקר לחופשות הקיץ ולשוק החזרה ללימודים • במקביל, אתרי המרקטפלייס של עלי אקספרס ואמזון רושמים התחזקות על רקע יוקר המחיה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
בחודש יוני נרשם גידול שני ברציפות בכמות ההזמנות בדיגיטל, מה שעשוי להצביע על כך שעליות המחירים עדיין לא מתבטאות בשינויים בהתנהגות הצרכנית • מרבית הרכישות הן באתרי תיירות ואופנה, ונרשם ביקוש גבוה להטבות בבתי קולנוע • דירוג אתרי האונליין המצליחים
מבדיקת שופ אנליטיקס עבור גלובס עולה כי הישראלים מאמינים בקוויק קומרס ואינם נרתעים מדמי המשלוח • סל סופרמרקט ממוצע בוולט: 120 שקל
האיקומרס רשם גידול של 46% בחמש השנים האחרונות, שבחלקו בא על חשבון רכישות בחנויות הקמעונאיות המסורתיות • בעוד שבתחום ההסעדה ובמוצרים שאינם מזון מדובר כבר בשליש מנתח השוק, הסופרמרקטים "תקועים" על כ־10% בלבד
ניצן מקל, שמכהן כראש תחום הבינה המלאכותית בענקית הסחר המקוון איביי, מאמין כי הרשתות החברתיות משפיעות על המגמות השיווקיות יותר מהנהוג לחשוב • בראיון לגלובס הוא מסביר מה למד מהן, ולמה עתיד האיקומרס טמון בחוויות התנסות מוקדמת ובמכירה מותאמת אישית
הסטארט־אפ ניישן פועל במשך שנים לפי תבנית קבועה, אבל תעשיות מוכוונות רווחיות, כמו האי־קומרס, עשויות להיות מקור סיפור ההצלחה הבא
בחודש מאי נרשם גידול של 3% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת אפריל • הזמנה ממוצעת בעלי אקספרס, האתר הפופולרי ביותר בקרב ישראלים, עומדת על 49 שקל • לשם השוואה, ב־KSP מדובר בכ־400 שקל, באמזון - כ־200 שקל • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ
דוח של חברת סיילפורס מצביע על ירידה של 7% במחיר סל הקנייה הממוצע באתרי אונליין בעולם • יוקר המחיה הגלובלי מוביל לכך שהמחיר חשוב הרבה יותר ממהירות המשלוח, עלות המאמצים לייצר תנועה חדשה לאתרים גבוהה מתמיד, וכך גם ההשקעה בחוויית הלקוח
חברת התוכנה AutoDS פועלת בתחום הצומח של הדרופ שיפינג, בזירות מסחר כמו איביי, שופיפיי ופייסבוק • עם מכירות של 150 מיליון דולר בשנה, לאחרונה רכשו המייסדים את המתחרים
מועדוני הצרכנות המובילים בישראל מציעים שוברי הנחה לרשת רמי לוי, מה שמסייע למיצובה כשחקנית האונליין השנייה בגודלה בענף קמעונאות המזון • בסך הכללי, החודש החולף מתאפיין בקיטון של כ־5% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת קודמו • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
אתרי האופנה, המזון, המתנות והטיפוח רשמו מכירות גבוהות מהרגיל • החל מהחודש אנו בודקים גם את ההטבות של מועדוני הצרכנות הגדולים. הרשת המובילה: מקדונלד'ס • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
עפ"י נתוני חברת שב"א, מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, חודש מרץ 2023 ניפץ את כל שיאי ההוצאות בכרטיסי אשראי • ההוצאה היומית הממוצעת גדלה במרץ השנה ביותר מ-125 מיליון שקל לעומת מרץ 2022 • עוד עולה כי במרץ נרשמו גם עליות משמעותיות הן בהוצאות בעסקאות פיזיות בבתי העסק והן בעסקאות האונליין
לפי נתוני חברת שב"א, בין השעות 8:00-14:00 הוציאו הישראלים סכום של 823.65 מיליון שקל • מדובר בזינוק של 19% בהוצאות בכרטיסי אשראי לעומת ערב פסח אשתקד • בשנה שעברה בשעות אלו נרשמו הוצאות בכרטיסי אשראי בסכום כולל של 692.72 מיליון שקל • ומה הייתה הדקה העמוסה ביותר היום?
הזמנות האונליין רושמות יציבות בהשוואה לחודש הקודם, אך השפעות יוקר המחיה ניכרות בחיפוש אחר מבצעים • לצד שימוש גובר באפליקציית תן ביס לטובת רכישות פיזיות בקמעונאיות מזון, נרשמו הזמנות לקיץ בוויזאייר • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל