חידושים בתחום הקניות והמסחר ברשתות החברתיות של פייסבוק: החברה הודיעה כי תשיק את פיצ'ר החנויות בוואטסאפ במספר מדינות • בנוסף, באינסטגרם תתבצע התאמה אישית מבוססת מידע של מוצרים לקונים • האם ומתי יגיעו החידושים גם לישראל?
לפי פרסומים של אמזון, בשנת 2020 רק 6% מניסיונות פתיחת חנות חדשה צלחו • מתוכם, 90% לא ימשיכו למכור לאחר השנה השנייה
10%-20% מכלל עסקות האיקומרס בעולם נחסמות כיום בגלל חשד להונאה, כך לפי הערכות. אך בזכות טכנולוגיה של בינה מלאכותית, אפשר לצמצם את האחוזים האלה דרמטית. כך זה עובד • האזינו
חברת הקמעונאות הדיגיטלית Stor.ai תשתף פעולה עם Bringg, חברה בתחום המשלוחים • שתי החברות הישראליות יציעו לחברות הפועלות בשוק האמריקאי סל פתרונות לייעול הקניות המקוונות
ישרוטל משיקה אפיק הכנסה נוסף: חנות אונליין למכירת מוצרי טיפוח לגוף ולבית, המבוססים על המוצרים מבתי המלון של הרשת • מוצרי הטיפוח של המותג הבריטי מולטון בראון הם בין המוצרים המשווקים באתר • טווח המחירים נע בין 30 ל-700 שקל, והמשלוחים יגיעו לכל רחבי הארץ
במסגרת המהלך, קוויק תוכל תלקט מוצרים מ-12 סניפי שוק העיר הפרוסים באזור המרכז, ירושלים ודרום הארץ
ההוצאות בכרטיסי אשראי בחודש מאי עלו ב-17.5% לעומת החודש המקביל אשתקד, כאשר הגידול המשמעותי מגיע מעסקאות אונליין • במקביל, התאוששות המשק באה לידי ביטוי גם בהיקף משיכות המזומן מהכספומטים, שעלה ביותר מ-19%
נתוני ענקית התשלומים פייפאל לרבעון הראשון של 2021 מצביעים על כניסת קהלים חדשים לזירת האונליין, ועל גידול בהיקף של עסקה ממוצעת • ואילו מנתוני חברת כרטיסי האשראי כאל עולה כי הענפים הבולטים ברכישות המקוונות הם אופנה ומסעדות
הקורונה היוותה תזכורת לאי-יציבותה של השגרה כפי שאנחנו מכירים אותה • תקופות דומות לה או כאלה שמזכירות אותה עלולות להגיע בכל רגע, והלחימה שהייתה בשבועות האחרונים מוכיחה זאת • אין סיבה לפחד מזה, אבל יש היגיון רב להתכונן לזה, ללמוד את הלקח ולהכין את הקרקע
ענקית המסחר המקוון הודיעה כי תקדים את אירוע ההנחות השנתי שלה, פריים דיי, לרבעון השני של 2021 ועולם הקמעונאות מתחיל להיערך • איך מתכננת אמזון לדחוף את הלקוחות להוציא יותר ברבעון שנחשב חלש מבחינת קניות ומה הקשר לאולימפיאדה שתתקיים ביולי?
"95% מהמניע לפתח את פעילות האונליין מגיעים מהקורונה", כך אמר לגלובס מנכ"ל קבוצת גולברי • הקבוצה המפעילה את רשת האופנה גולברי אשר מונה 88 סניפים ואת רשת הקוסמטיקה סקארה המונה 60 סניפים, תשקיע 5 מיליון שקל בפיתוח אתרי אונליין מכירתיים
החברה, שנוסדה לפני חמש שנים, היא הראשונה שמצליחה לאתגר את שליטתן של עליבאבא ו-JD.com בשוק הצריכה המקוונת בסין
הסופרמרקט החדש יספק משולחים בתוך שעתיים וחצי ויתחרה בחברות המאפשרות משלוחים מהירים בתוך העיר עם מגוון מוגבל יחסית • בשלב הראשון המשלוחים יסופקו במסגרת פיילוט לגבעתיים, לרמת גן, לרמת אפעל ולקריית אונו, ובהמשך יורחבו גם לערים נוספות
שבעה וחצי חודשים בלבד לאחר שגייסה 75 מיליון דולר לפי שווי "באיזור המיליארד דולר" - יוטפו מגייסת 230 מיליון דולר נוספים • תומר תגרין, מנכ"ל ומייסד משותף: "השינויים החלים בעולם השיווק הדיגיטלי יהוו לבעלי העסקים אתגר המוביל לקרב על תקציב השיווק"
מכוונת כנראה לשווי של מעל מיליארד דולר • הציגה אשתקד הכנסות של 136 מיליון דולר ועברה לרווח • בין בעלי המניות - קרן AMI שמובילה זהבית כהן
טיוטה של הרשות להגנת הצרכן: המלצות שלא ניתן בהן גילוי שהמוצרים הוענקו בחינם, צפויות לקנסות שיכולים להגיע למיליוני שקלים
עלי אקספרסSHEINTEMUאמזוןכרטיסי אשראימסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל