ככה זה כשעלות משפחתית חדשה זהה למחיר המחירון של אותה מכונית בת שלוש
הממשלה מתכננת הקמת מחירון משומשות אובייקטיבי ■ הרעיון נשמע טוב ופשוט לביצוע, אלא ש"טוב" ו"פשוט" הן מילים שאין להן שום קשר לשוק המשומשות הישראלי, המורכב להפליא ולעתים קרובות גם מפוקפק
יבוא המשומשות צפוי לקדם הן את עסקי היבוא המקביל והן את עסקי היבואנים הסדירים ולהביא לקריסה של המחירים בחלק משוק המשומשות
לפי הצעת חוק חדשה של "הפורום החברתי במפלגת העבודה", הגוף אמור לרכז בסיס נתונים נגיש וחופשי, שיכלול מידע מגוון כמו מקוריות הרכב, בדיקת התאמה של מספרי השלדה והמנוע לרישומי משרד הרישוי ועוד
הגאות שחווה שוק המשומשות היא הזדמנות מצוינת להשתדרג, אך צריך לזכור כמה דברים בסיסיים
בינואר האחרון אמנם נמכרו יותר מ-20 אלף יחידות, כמעט כמו בינואר אשתקד, אך הנתון הזה הוא לא סיבה לאופטימיות מחודשת
האם ההמון הזועם על התייקרות הקוטג' מיהר להפיג את תסכולו ברכב ב-120 אלף שקל?
הורדות המחיר האחרונות בשוק היוקרה נובעות לא מעט מהלחץ של היבוא האישי ■ האם ניתן יהיה לשמר את יתרון המחיר גם ברכבי יד השנייה?
אין פתרון קסמים לבעיית המידע הצרכני החסר, שנובע מהעיוותים הלא-תחרותיים שקיימים בשוק הרכב ■ העצה הכי טובה היא להתאים את המכונית לצרכים האישיים
שוק הרכב הקשה מוליד שלל הטבות יצירתיות ■ מה מסתתר מאחורי האותיות הקטנות ולמה שווה דווקא להתעקש על "הנחה ביד"
בסמוך לכל ציר תנועה מרכזי אפשר למצוא כיום מגרשים עם עשרות ומאות מכוניות משומשות, שסוחרים נואשים מנסים למצוא להן בית ■ וגם: כמה טיפים בסיסיים
עם הנחות כאלה מחברות הליסינג, קל להבין למה לא קונים מכונית פרטית ב"מחירון"
עצות שימושיות לטירונים שטרם העמידו רכב משומש למכירה - וגם לקוני המשומשות הטירונים
לוחות הרכב המקוונים הפכו בשנים האחרונות ל"חצר האחורית" של השוק הממוסד ■ אילו הפתעות מחכות שם?
בסוף השנה שעברה הודיע נשיא אירן כי הוא מציב את פיג'ו ה-504 שלו, משנת 1977, למכירה פומבית ■ אז הוגשה הצעה על סך מיליון דולרים עבור הרכב - עתה המחיר הוכפל
אתה רוצה לקנות רכב, והמוכר דורש מחיר על-פי מחירון אחד שהוא גבוה יותר מהמחיר במחירון השני (או להיפך)? ■ מה עושים? איך אמור לשרוד האזרח הקטן? ■ הנה כמה טיפים
יד שנייהיבוא רכבליסינגמחירון רכבמכונית חשמליתמכירות כלי רכבמשרד התחבורהרכברכישת רכבשוק הרכב