הלקוחה תבעה לאחר שהחברה סירבה להחליף את המוצר ■ במקביל הוקם עמוד פייסבוק ע"י מתלוננים נגד אסוס, המבקשים לבדוק הגשת תביעות נגד החברה
נפגעתם מבית עסק - אבל תביעה קטנה נשמעת לכם כמו משימה בלתי אפשרית? כשנה לאחר שהוקם מערך הסיוע של המועצה לצרכנות, הנתונים מגלים שמשתלם לתבוע ■ את מי תובעים הכי הרבה, על מה תובעים ואיך זה עובד?
ביהמ"ש: הלקוח זכה להתנהלות מזלזלת מצד הוט, לאחר שניסה להשיג שירות בטלפון ללא הצלחה; הלך מיוזמתו למשרדי הוט ונשלח הביתה בלי שקיבל יחס ■ "יש לפצותו בסכום גבוה ביותר, אך הלקוח הגביל תביעתו ל-3,000 שקל בלבד"
הלקוחה, ששילמה בקופה האוטומטית, נחשדה בגניבה ועברה בדיקה בפרהסיה
70%-80% מהתביעות הקטנות נגד רשויות מקומיות ונגד חברות ביטוח רכב מסתיימות לטובת הצרכן - כך לפי ניתוח 2,500 תיקים המופיעים במחקר חדש שהגיע לידי "גלובס" ■ למרות זאת, רבים נרתעים מלנצל את הכלי הצרכני הזה
לקוח שהחברה המשיכה לחייבו אחרי שביקש להתנתק, לא הסתפק בפיצוי של 250 שקבע בית המשפט לתביעות קטנות - וערער ■ שופטת המחוזי הגדילה את הפיצוי פי 20, במטרה להרתיע את החברות הגדולות ולעודד צרכנים לתבוע
במסגרת הפרויקט סייעה המועצה לצרכנים בניסוח תביעות לביהמ"ש לתביעות קטנות ■ עד כה הוגשו 314 תביעות, שהסתיימו בפיצוי כולל בסך 214 אלף שקל
ביהמ"ש לתביעות קטנות סתם פירצה בחוק לגבי מדידת זמן האיחור בחוק הטכנאים
יצאתי מבית המשפט מנצחת, אבל הפסדתי לעבריינות הקטנה
פרטנר חויבה בתשלום המירבי בהתאם לחוק הספאם, לאחר שלא הפסיקה לשלוח הודעות זבל ללקוח - למרות דרישות חוזרות שלו וגם לאחר שני פסקי דין בנושא
yes טענה בבית המשפט לתביעות קטנות כי התובע גד בר-אלי אמנם סגר על 168 שקל בחודש, אך סכום זה לא כלל שני ערוצי פרימיום - ולכן חויב ב-180 שקל
כדי להימנע מפס"ד תקדימי, הפרקליטות הסכימה לביטול צו לתפיסת רכוש
השופטת יעל קלוגמן: "התמזל מזלה של התובעת בכך שהרכב הגנוב נמצא כבר למחרת גניבתו, אולם מזלה הטוב 'הוחמץ' כתוצאה מרשלנותה של המשטרה"
זאת למרות בקשותיו ולאחר שניהל עמה מו"מ לשיפור תנאיו ■ ביהמ"ש: פרטנר הפרה חובתה להפסיק את ההתקשרות עם הלקוח תוך 3 ימי עסקים מההודעה
זאת במסגרת פיילוט שמפעילה מערכת בתי המשפט מתחילת החודש, למשך שנה ■ המטרה: להביא להורדת העומס מהשופטים וממזכירויות בתי המשפט
התובעים טענו כי יום המיונים לתוכנית "המירוץ למיליון" שימש כיום לצילום פרומו בלבד ■ ביהמ"ש: "מלבד הרצון לזכות במיליון, חלק ניכר מהמתמודדים מעוניינים בפרסום ובחשיפה"
idigitaliPhone (אייפון)אל עלאתר אינטרנטגזענותהוטהטרדהחברות תעופהטיסותפיצויים