כך לדברי אשר גרין, סגן נשיא התאחדות בוני הארץ ■ ניסים בובליל, נשיא ההתאחדות: "מקבלי ההחלטות כנראה לא מבינים את הקשר בין דירה לכביש ולביוב, ותפקידנו להסביר להם שאם לא יהיו תשתיות - לא יהיו דירות"
ברבעון הראשון של 2013 התפרסמו כ-1,234 מכרזים, לעומת 1,366 מכרזים בתקופה המקבילה אשתקד
שי אתרוגי, מנכ"ל אשטרום קבלנות: "עלות הפועלים הסינים מגיעה ל-1,000 שקל ליום. זהו שכר שהרבה ישראלים היו שמחים לקבל, אבל עובדה היא שאנחנו לא מוצאים את הישראלים"
אני בונה בית לאדם, ושטח בגודל דומה הולך ל"בתים" של מכוניות
מדובר בכ-12.5% מנכסי הקרן המשקיעה בתחומי התשתיות והאנרגיה, שגייסה עד כה 780 מיליון שקל ■ עלות הפרויקט נאמדת ביותר מ-9 מיליארד שקל ומשכו עומד על 25 שנה
המומנטום החיובי נמשך במניות דיבידנד רבות מסקטורים דפנסיביים כגון תשתיות, תקשורת, תרופות, תעשיות בטחוניות, מוצרי צריכה בסיסיים ועוד
בעקבות חשיפת "גלובס": משרד השיכון ישנה את התנאים במכרזי התשתיות והפיתוח, מהלך שיפתח את פלח השוק הזה, שמגלגל מאות מיליוני שקלים בשנה, לתחרות גדולה יותר
קריית הרכבת בלוד כוללת הקמת מבנה בשטח 30 אלף מ"ר, שישמש מבנה המשרדים המרכזי של רכבת ישראל
שר התחבורה בוועידת התחבורה של ישראל: "כל החברות הגדולות בעולם יודעות שהיום יש תנופת עשייה בתחום התשתיות ישראל"
חברת התשתיות מרדכי בנימין ובניו זכתה במכרז להקמת הקטע הראשון בכביש 1 המחודש ■ העבודות, לאורך הקטע שאורכו 6.5 קילומטרים בין שער הגיא לשורש, יימשכו שלוש שנים
היא זולה כמו גז, ידידותית יותר לסביבה מהסולארי ונפוצה בעולם יותר מכל מקור מתחדש לייצור חשמל ■ רק בישראל אנרגיית הרוח התנפצה ■ ממסד ביטחוני עוין וארגונים סביבתיים משאירים את המדינה עם פחות מעשר טורבינות וטחנת רוח אחת
חברת חוצה ישראל מתכננת את המשך כביש 6 לצומת הנגב, אבל מה שבאמת צריך זה קו רכבת סמוך, עוקף באר-שבע, שימנע נסיעה של חומרים מסוכנים בבירת הנגב ויספק הסעה יעילה אל קריית המודיעין ועיר הבה"דים
תחום הבנייה והתשתיות סיים שנה סוערת עם 8% עלייה מצרפית בהכנסות ■ עיקר ההכנסה נבעה מפיתוח תשתיות - בשורה טובה לכולנו, אבל הסיכון שמאפיין היום את התחום ואי הוודאות הכלכלית, מטילים צל כבד על העוסקים בנדל"ן
הסיבה: הסתייגויות של הממונה על ההגבלים העסקיים ■ תעבורה נדרשה לקבל את אישור הממונה להתמודדות כיוון שהיא שולטת בתובלה היבשתית מהנמל ובתחום הובלת המכוניות
כנראה לא ניתן יהיה להזרים את המזוט בצנרת הימית הקיימת ■ חברת החשמל: "הנושא בבדיקה"
בניסיון למנוע הגשת הצעות נמוכות מדי במכרזי תשתיות, אימצו רבים בענף מחיר רצפה נסתר, שנועד למנוע הצעות מתאבדות ■ אלא שבית משפט העליון החליט לפסול את השיטה השכיחה, "שעלולה למנוע תחרות שווה"
אלקטרהאשטרוםבנייההרכבת הקלהחברת החשמלמשרד האוצרנדל"ן: תשתיותשיכון ובינויתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה