קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס
בין המשרדים המתמודדים: אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO, יהושע TBWA וענבר-מרחב-שקד קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה בין שני משרדים: אחד שיטפל בהוניגמן ושני שיטפל ב-TNT
המצב הכלכלי טומן בחובו מבצעים בכל ענף - ובראש ובראשונה בענף האופנה החורף המתמהמה תורם את חלקו, והרשתות מנסות להיפטר מהמלאי באמצעות מבצעים עצמאיים או בשיתוף עם חברות האשראי והקניונים
כפי שנחשף ב"גלובס" - קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה, בהיקף של כ-20 מיליון שקל, בין שני משרדים נציגי החברה ייפגשו בקרוב עם משרדי פרסום נוספים, כדי להחליט כיצד יורכב מערך הפרסום
היקף תקציב הפרסום של קבוצת הוניגמן עומד על כ-20 מיליון שקל למשרד הפרסום של הוניגמן, גלר-נסיס, הובהר כי נבחנת האפשרות להעביר את הטיפול במותג TNT למשרד אחר - והם העדיפו להיפרד
איפה יברכו אתכם לשלום (ולעתים לא ירפו), היכן תזכו להתעלמות, ואיזו רשת משכילה להציב מראות גם בתוך תאי המדידה? המצטיינת בשירות היא קסטרו-מן, ואת חוויית הקנייה המאכזבת ביותר מספקת NO NAME