ההשקעות הגדולות יחסית שנעשו בשנתיים האחרונות בפורטלי הילדים באינטרנט - 5 מיליון שקל ב"מומו הפרה" ו-800 אלף שקל ב"עמוד הבית הראשון שלי" - מבהירות כי מדובר בפלטפורמה מפולחת היטב עבור מפרסמים
מייסדי TIPO, מחברת הסטארט-אפ הישראלית טוויג'י, חתמו על הסכם בשווי 3 מיליון דולר עם חברת התקשורת הטורקית DOGAN, ותפתח עבור הטורקים אתר ילדים ■ טוויג'י עומדת מאחורי אתר הילדים המוביל ברוסיה
האתר כולל מאפיינים של רשת חברתית, לצד תכנים מקוונים מקוריים שמייצרים עורכי ומשתמשי האתר, וכלים אינטראקטיביים שמגבירים את מעורבות המשתמשים - בסביבה בטוחה