נספח תוכן: בעזרת Zemanta תוכלו להעשיר את הבלוג האישי או המיילים הנשלחים

וגם: האפשרויות למציאת אהבה ברשת הולכות ומתרחבות - האתר הישראלי looky.co.il מציע מנוע חיפוש, שדרכו ניתן לחפש אנשים באתרי היכרויות אליהם יש לאתר גישה

1. תוכן מועשר

רוצים להעשיר את הבלוג האישי שלכם או את המייל שאתם שולחים לחבר שלכם? התוסף Zemanta, שתומך הן בפיירפוקס והן באינטרנט אקספלורר, סורק את התוכן שרושם המשתמש, במטרה למצוא לינקים, תגיות, מאמרים ותכנים נוספים שכדאי להוסיף לתוכן הכתוב, בתוך שניות ספורות בלבד. כך, לדוגמה, התוסף מאפשר להוסיף לתוכן תמונות רלבנטיות שנמצאות באתר שיתוף התמונות פליקר, או קבצי וידיאו מאתר שיתוף הווידיאו YouTube. כעת תומך השירות בשירותי הדואר האלקטרוני של יאהו וב-Gmail.

2. מייל חברותי

בעידן הווב 2.0, יותר שירותים באינטרנט מאמצים פיצ'רים חברתיים, וכעת התוסף של פיירפוקס, שנקרא Xoopit, ואשר מתממשק לשירות הדואר האלקטרוני של גוגל - Gmail, מאפשר למשתמשי Gmail לעדכן את שורת הסטטוס שלהם בפייסבוק בזמן שהם רושמים מיילים, ולראות את הסטטוסים של החברים שלהם בזמן שהם קוראים הודעות חדשות.

בנוסף, סרגל הכלים של התוסף מאפשר למשתמשים לראות גם קבצי מדיה שחברים בחרו לשתף עימם, כגון תמונות או סרטוני וידיאו, והוא גם מאפשר לפתוח חלונית חדשה, ולראות בה זרם רציף של פרטי המדיה. לדברי החברה, בעתיד הקרוב התוסף יעבוד גם עם דפדפנים אחרים ושירותי מייל ווביים נוספים.

3. אהבה ממונעת

הוולנטיינז דיי אמנם מאחורינו, אבל האפשרויות למציאת אהבה ברשת הולכות ומתרחבות. אתר ישראלי חדש בשם Looky מציע למשתמשים מנוע חיפוש, שדרכו ניתן לחפש אנשים באתרי היכרויות אליהם יש לאתר גישה. כך, המערכת מאפשרת לחפש אנשים על-פי מספר פרמטרים, כגון: מין, מיקום, גיל וטקסט חופשי, והשימוש במנוע החיפוש אינו מצריך הרשמה או תשלום. כעת מציע מנוע החיפוש תוצאות (כרטיסי משתמשים) מתוך 4 אתרי היכרויות, אשר כוללים כ-25 אלף כרטיסי משתמשים, וכעת נמצא האתר במגעים עם אתרי היכרויות ישראליים נוספים במטרה להרחיב את התוצאות שמתקבלות. את האתר הקימיו לאוניד יזרסקי ופבל ישראלסקי.