דירוג הפרסום לחודש פברואר: שטראוס היא המפרסמת הגדולה ביותר

יפעת בקרת פרסום: תת-ענף רשתות השיווק מוביל את הפרסום בפברואר ; yes הוא המותג המושקע ביותר

תת-ענף רשתות השיווק מוביל את הפרסום בפברואר, כך עולה מהדירוג של חברת יפעת בקרת פרסום. רשתות השיווק הוציאו היקפי פרסום בסך 5.7 מיליון דולר. במקום השני ממוקמת קטגוריית הרכב הפרטי עם 3.2 מיליון דולר ובמקום השלישי התקשורת הסלולרית עם 2.3 מיליון דולר.

נתי יעקובי, מנכ''ל יפעת בקרת פרסום, אומר כי ''המפרסם הגדול ביותר בחודש פברואר הינו קבוצת שטראוס בתקציב של 2.2 מיליון דולר. במקום ה-2 ממוקמת יוניליוור ישראל עם 2.1 מיליון דולר, ובמקום השלישי קבוצת אסם עם 2.1 מיליון דולר.

המותג המוביל בפרסום בחודש פברואר הינו המותג yes עם 1.3מיליון דולר ובמקום ה-2 המותג סלקום עם 1.18 מיליון דולר. במקום ה-3 ממוקם בנק מזרחי-טפחות עם הוצאה בהיקף של 978 אלף דולר.

רבוע כחול מוביל את הרשתות

בתחום תתי-הענפים מוביל כאמור תחום ענף רשתות שיווק עם הוצאה ריאלית של כ-5.7 מיליון דולר. קו אופ רבוע כחול הוא המפרסם המוביל בקטגוריה עם המשך ההשקה של מגה בול בכיכובו של אברי גלעד באמצעות מקאן-אריקסון.

במקום שני בקטגוריה ממוקמת סופרפארם שממשיכה את מומנטום הפרסום מ-2008 עם המשך מבצעי happy sale באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

המשביר החדש לצרכן ממוקם במקום השלישי בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-920 אלף דולר. המשביר החדש לצרכן מקדם את מועדון club365 במבצעי 1 1 באמצעות מקאן-אריקסון.

קטגוריית הרכב הפרטי בולטת בפברואר במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.2 מיליון דולר. שברולט בולטת בפרסום בקטגוריה עם הוצאה ריאלית של כ-314 אלף דולר, ופרסום בולט לדגם אביאו 5 החדש תחת הסלוגן "הכי חסכונית בדלק הכי עשירה באבזור" באמצעות גלר-נסיס. במקום השני יונדאי i10 באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, ואילו וולבו ממוקמת במקום השלישי בקטגוריה עם פרסום לדגמים: xc60, s80 ו-s60 באמצעות מקאן-אריקסון.

קטגוריית הסלולר ממוקמת במקום השלישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.3 מיליון דולר. סלקום מובילה בפרסום בקטגוריה ואחראית על כ-50% להוצאה מהפרסום שלה.במסגרת הבחירות הארציות, ממשלת ישראל בולטת גם היא בפרסום פברואר עם הוצאה ריאלית של כ-1.7 מיליון דולר המחולקת בין משרד הפנים עם קמפיין "מי שמדבר משפיע". רשות המים עם "ישראל מתייבשת" ומשרד ראש הממשלה עם תוכנית סיוע לניצולי שואה באמצעות לפ"מ.

המפרסם הגדול ביותר בחודש פברואר הינו קבוצת שטראוס בתקציב של 2.25 מיליון דולר. יוניליוור ישראל במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.2 מיליון דולר. יוניליוור עולים מחדש עם קמפיין למזולה שכ-30% מהיקפו הכספי הושקע באינטרנט באמצעות מקאן-אריקסון ועם חטיפי הדגנים של "משטרת הפינוק" בכיכובה של אורנה בנאי באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

אסם במקום השלישי בטבלת המפרסמים עם פרסום לביסלי עם הגרלת לפטופ של LG באמצעות גלר-נסיס ונסטלה FITNESS עם מסאז' יוקרתי בחצי מחיר באמצעות ענת הראל.