הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: קמפיין קסטרו עם גל גדות ויונתן ווגמן

Twisted Fly: חלק גדול מהשיחות ברשת על הפרסומת נסבו סביב השמועה כי מדובר בקמפיין שנדחה על-ידי אופנת פוקס - והוצע לקסטרו

הקמפיין שעלה שבוע שעבר בכיכובם של גל גדות ויונתן ווגמן עורר גלים בזירות שיחה שונות ברחבי הרשת: נשים, דוגמנות, פנאי, מוסיקה וברנז'ה. הסרטון מציג מפגש לילי חטוף ונוטף מיניות, של בחור ובחורה בחדר מדרגות בבית תל-אביבי טיפוסי. המפגש מתרחש בשעות הקטנות של הלילה לאחר שכל אחד אסף ולבש את בגדיו בחופזה, וזאת לאחר שבילה "לילה סוער" עם בת/בן זוג אחר.

במרכז הדיון עמדו 3 נושאים: השמועה כי הפרסומת הוצעה בעבר לפוקס ונדחתה, השוואה בין הפרזנטורים של קסטרו מול אלה של פוקס, והבגדים של קסטרו. כ-30% מהיקף השיחה בנושא הפרסומת של קסטרו נסב סביב השמועה כי הפרסומת, שעלתה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוצעה קודם לכן על-ידי משרד הפרסום זרמון-גולדמן לחברת פוקס - שדחתה אותו. בשיחות ברשת נטען, כי הקופירייטרים שעבדו קודם לכן בזרמון-גולדמן, עברו לעבוד בראובני-פרידן, והם אלו שהציעו את הקמפיין לקסטרו. למרות שרוב השיחות התייחסו לעצם השמועה, היו שטענו כי קסטרו אינם מודעים כלל לסיפור, וכי לו היו מודעים היו נמנעים מלבחור בפרסומת.

28% נוספים מהיקף השיח על הפרסומת של קסטרו גרר השוואה בין המותג פוקס למותג קסטרו, ובעיקר השוואה בין הפרזנטורים המציגים את המותגים: בר רפאלי ונועם טור לפוקס, מול גל גדות ויונתן ווגמן לקסטרו.

כ-28% נוספים מהיקף השיחות ברשת על הפרסומת של קסטרו התייחסו לבגדים עצמם. בעוד שכ-15% התייחסו לבגדים של קסטרו כבגדים אופנתיים, יפים, במחירים המתאימים לציבור הרחב. 13% האחרים טענו כי איכות הבגדים של קסטרו אינה גבוהה, וכי הם מספיקים לעונה אחת בלבד. נושאים נוספים שנדונו הם תופעת השימוש ב"בוגרי ריאליטי" בקמפיינים, המוסיקה של הקמפיין, והרעיון הקריאטיבי העומד בבסיסו.

למקום השני בדרוג הפרסומות המדוברות נכנסה הפרסומת של טונה סטארקיסט, עם 20% מהיקף השיחה. הפרסומת של פלאפון שמרה על המקום השלישי עם 18% מהיקף השיחה, וסלקום ירדה למקום ה-10 עם 1% בלבד.