מלחמת העופות מגיעה לקריות: מחסני להב מחלקת עוף חינם בהתניית קנייה

גלובס tv מדובר בהמשך למלחמת המחירים שמתנהלת בימים האחרונים במתחם המסחרי בנשר בין הרשתות שופרסל, מגה בול של רבוע כחול ורמי לוי ■ במחסני להב מעריכים כי שופרסל תרחיב את מלחמת המחירים לאזורים נוספים

התרחבות חלקית של מלחמת המחירים בנשר: רשת מחסני להב החלה היום (ד') לחלק עוף חינם, בהתניית קנייה של 150 שקל בחנות. בנוסף החליטה הרשת להוזיל 400 מוצרים נוספים בחנות. "אנחנו מבינים שרשת שופרסל תפתח מלחמת מחירים בכל החזיתות, וזה לא ייעצר בנשר", מסבירים ברשת את ההחלטה.

בין עשרות המוצרים שהוזלו ניתן למנות את פיצה מעדנות הנמכרת במחיר של 10 שקל בלבד, נקניקיות עוף הנמכרים במחיר של 5.99 שקל בלבד ועוד.

לפי שעה הרשתות הפועלות באזור הקריות, שהיו שחקניות מרכזיות במלחמת המחירים הקודמת באזור, נמנעו מלהגיב לצעדיה של מחסני להב, בעיקר בשל היותה שחקנית קטנה יחסית. עם זאת, ברשת רמי לוי שיווק השקמה נמכרים גם בסניף הקריות גבינה לבנה וקוטג' במחיר של חצי שקל בלבד ליחידה, וזאת ללא כל התניית קנייה.

גם היום המשיכו הרשתות הפועלות באזור נשר במלחמת המחירים שנפתחה השבוע במקום. במגה בול וסטופמרקט המשיכו בחלוקת עוף בחינם בקנייה מעל 150 שקל, ובשופרסל דיל ורמי לוי המשיכו במכירת ק"ג עוף במחיר של 49 אגורות ו-39 אגורות, בהתאמה.

רמי לוי, בעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, הכחיש היום כי מלאי העופות אזל היום בשעה מוקדמת, ומסר גם כי הוא ביטל את התניית הקנייה לעוף. "מדובר בשמועות שמפיצים המתחרים. ברגע זה יש לי 12 קרטונים של עוף בסניף. אני עכשיו מוכר את העוף בנשר ללא התניית קנייה", אומר לוי ל"גלובס".

במקביל ממשיך לוי במכירת גבינה ולחם אחיד במחיר של חצי שקל ליחידה ללא התניית קנייה, ואילו במגה בול של רבוע כחול ממשיכים במכירת שקית חלב, גבינה לבנה ובגט במחיר של 1 שקל וק"ג עגבניות במחיר של 79 אגורות. כל המוצרים נמכרים ללא התניית קנייה.