מנכ"ל HOT מודה: "עשינו טעות כשהפסקנו לקדם את המג'יק והתמקדנו רק בשירות ה-VOD"

הרצל עוזר חשף פרטים על הקמפיין הפנימי שעורכת HOT בנושא השירות, תחת הכותרת "הבטחה זאת הבטחה"

מנכ"ל HOT , הרצל עוזר, אמר שלשום (ג') בכנס אנליסטים שערכה החברה, כי החברה טעתה כשהפסיקה לקדם את מכירת הממיר המקליט HOT מג'יק והסתפקה רק בקידום שירות ה-VOD. עוזר אמר את הדברים בתגובה לשאלות שהופנו אליו בנוגע להצלחה של חברת yes בקידום הממיר המקליט שלה yes MAX, שאחראי לגידול שלה בהכנסה הממוצעת למנוי.

לדברי עוזר, יש קהל לקוחות שעבורו המג'יק הוא פיתרון שהם מעוניינים בו, והחברה צריכה לקדם אותו כמו כל מוצר אחר. "זה לא מספיק לקדם רק את ה-VOD, שהוא מוצר שלמתחרים שלנו אין כמוהו, ויתרונותיו עולים בהרבה על הממיר המקליט", אמר עוזר, "אבל בארסנל שלנו צריך שיהיה לנו גם מוצר מתחרה".

עוזר חשף בכנס האנליסטים גם פרטים על הקמפיין הפנימי שעורכת החברה בנושא השירות, שאותו הגדיר כאיום אסטרטגי על החברה, ועובר ואשר עובר מהפכה בימים אלה. הרצל אמר כי בחברה רץ קמפיין פנימי שהוא שלב נוסף בחריש העמוק שהחברה מבצעת בנושא השירות, לאחר שגייס לאחרונה 500 עובדים לקיצור זמן ההמתנה במוקדים.

הקמפיין החדש, תחת הכותרת "הבטחה זו הבטחה", נועד להביע מחוייבות של נציגי השירות ללקוחות. המטרה היא לגרום לכך שהחברה תהיה מסוגלת לעמוד במצב שבו היא מבטיחה זמן הגעה של טכנאי ועומדת בו - או כשללקוח תוצע תוכנית שיווקית מסוימת, החברה תתחייב לעמוד בה בכל מקרה.

עוזר הוסיף כי כחלק ממהפכת השירות, הוא רוצה להיות חברת התקשורת שנותנת את המענה המהיר ביותר ללקוח.