אדלר-חומסקי ויהושע יגישו מחר פרזנטציות למכרז הפרסום של קופ"ח מכבי

תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות, שטופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-3 מיליון דולר בשנה

אדלר-חומסקי&ורשבסקי ויהושע TBWA, שני המשרדים המתמודדים על תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות, יציגו מחר (ה') פרזנטציות להנהלת מכבי, כחלק מהשלב האחרון במכרז.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות יצא למכרז לפני מספר שבועות, לאחר שהסתיים חוזה הפרסום עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי שטיפל בתקציב בשנים האחרונות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף התקציב של מכבי שירותי בריאות עמד ב-2008 על 10 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחיר ריאלי. ב-2007 עמד התקציב על 8.5 מיליון דולר, וב-2006 על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון.

בתחילה, הזמינה מכבי שירותי בריאות 7 משרדי פרסום לקחת חלק במכרז: מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שלמור-אבנון-עמיחי, גיתם BBDO, ראובני-פרידן, יהושע TBWA וגלר-נסיס. אולם, בסופו של דבר ניגשו למשרד 3 משרדים בלבד: יהושע TBWA, גיתם BBDO ואדלר-חומסקי.

מיד בתום השלב השני למכרז, החליט גם משרד הפרסום גיתם שלא להתמודד על התקציב, והותיר את ההתמודדות למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע.