מגזין "פירמה" יחשוף: איזה משרד פרסום המפרסמים הכי מעריכים?

על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9

שלמור-אבנון-עמיחי או אדלר-חומסקי? באומן-בר-ריבנאי או יהושע TBWA? דירוג "משרד הפרסום של השנה" (Agency of the year) הראשון יתפרסם במגזין "פירמה", שיחולק למנויי "גלובס" ב-24.9.

Agency of the year היא אחת מתחרויות הדגל המופקות מדי שנה במגזין הפרסום האמריקני "אדוורטייזינג אייג'", ובה נקבע מי המשרד שהשנה שלו היתה הכי מוצלחת ביחס לענף הפרסום.

המדד חדש והייחודי לסביבה העסקית של ענף הפרסום בישראל, שפותח על-ידי מגזין "פירמה" מבית "גלובס" בליווי מקצועי של מכון המחקר "הגל החדש", בוחן את ביצועי 30 משרדי הפרסום הגדולים בישראל בשנה הפיסקלית שבין יוני 2008 ליוני 2009.

המדד יקבע לאיזה משרד היו השנה את הביצועים הכי טובים בענף הפרסום הישראלי, על-פי מגוון גדול של פרמטרים - לאו דווקא על-פי גודל או היקף תקציבים, אלא בדגש על שיעור הצמיחה של המשרד, רמת הנאמנות של לקוחותיו, תנודתיות בתקציבים, עבודת קריאייטיב ופרסים בהם זכה המשרד בתחרויות השונות, דעת קהל - ובעיקר מספר הפרסומות שהמשרד הצליח להכניס לדירוג "הזכורות והאהובות" של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה, תדמית המשרד בקרב מפרסמים ועובדי התעשייה, מידת השיחה סביב המשרד ברשת האינטרנט ונראות כללית של המשרד בכלי התקשורת.

המדד כולל גם ציון "איכותי" המתווסף ל"כמותי" וניתן על-ידי חבר שופטים מקצועי. לצד הדירוג, יפורסמו ניתוחים קצרים על ביצועי המשרדים בשנה החולפת.

הדירוג המלא יפורסם בגיליון ספטמבר של "פירמה" שיופץ ב-24.9