בתקופה שבה השפה השיווקית השלטת מבוססת על "כולנו יחד", צצים כמה מהלכים מבוססי התאמה אישית במטרה למשוך את תשומת-הלב • הכלים הטכנולוגיים החדשים מאפשרים לשכלל את הפנייה לצרכנים, אך במקביל עולה שאלת השמירה על הפרטיות
סביב מארז הבמבה שיצא במהדורה מוגבלת נוצר "שוק אפור" עוד לפני שיצא רשמית למדפים - ולצדו נרשמו הקיץ ביקושים לקראנץ' החדש ולקינדר עם בובות הארי פוטר • כל אלה עונים על הצורך בנוסטלגיה ובתחושת שייכות, שמתחזק בעידן של חוסר ביטחון וחוסר ודאות
אסם מציינת 60 שנה למותג במבה ובמסגרת החגיגות הוציאה לשוק מארז אספנות מיוחד, והמחירים ברשתות החברתיות מזנקים
המותג במבה של אסם אומנם בראש הקטגוריה, אך מותגי שטראוס - שוקולד פרה, קפה טורקי, תפוצ'יפס ומילקי - מרכיבים את העשירייה הפותחת • האם המלחמה השפיעה על הצרכן? • מדד המותגים 2024
אסם הודיעה כי היא מייקרת שורה של מוצרים, החל מיולי • בממוצע יעלו המחירים ב-2.2% • מדובר בהעלאת מחירים שנייה השנה, שתשפיע על שורה של מוצרים: מאפים, חטיפים, משקאות קפה וסירופ, תבשילים מוכנים ופתיתים
ההסתדרות שלחה מכתב למנכ"ל אסם אבי בן אסייג, בו היא קוראת לישיבה דחופה כדי לוודא את הביטחון התעסוקתי של העובדים בישראל בעקבות הכוונה להעביר את הבעלות על מותגי החברה לנסטלה • אליעזר בלו, יו"ר הסתדרות עובדי המזון: "נתחיל הידברות מול ההנהלה, ומקווים להגיע לפתרונות"
השילוב בין פריטה על נימי הרגש, בחירת גיבורות חדשות ומהלך הטבות אמיתי מסייע לבנק הפועלים לעמוד בראש דירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבמבה - שהשבוע עברו זכויות הקניין הרוחני שלה לנסטלה השוויצרית
אסם ממשיכה בהעברת זכויות הקניין הרוחני שלה לנסטלה ומעבירה את הבעלות על מותגי-העל כמו במבה והפתיתים לענקית הבינלאומית • מה המשמעות של העברת הזכויות, מה עלולות להיות ההשלכות על הייצור המקומי, והאם אחד המותגים הכי ישראליים צפוי לעשות רילוקיישן?
הפרסומת החדשה והרגועה של yes מתברגת במקום התשיעי בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר היא הזכורה ביותר, ושל במבה היא האהובה ביותר שבוע שני ברציפות
הקמפיין הכלל-ישראלי של אסם רושם אהדה גבוהה כבר בשבוע הראשון לעלייתו לאוויר, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שרשם את ההשקעה הגבוהה ביותר הוא מותג הרכב החשמלי הסיני XPENG
תרגמנו את ההעדפות הצרכניות של 3,500 נשאלי הסקר שלנו ל־7 תובנות מסכמות, ובהן: הישראלים אוהבים מותגים בינלאומיים אבל לא ממהרים לאמץ מותגים חדשים. מעריכים נוסטלגיה, ביקורתיים כלפי הבנקים, וגם: מתי מותג העל מדורג נמוך ממותגי המשנה שלו?
דווקא בשנה שאופיינה בגל התייקרויות, במהלכה נכתבו מילים רבות על ירידה בנאמנות הצרכנית, במבה של אסם היא המותג הישראלי הראשון שכובש את פסגת המדד • כיצד הצליחה הבמבה לעקוף מותגי ענק כמו קוקה־קולה וגוגל, ומה הופך אותה לכה מיוחדת?
במבה הוא המותג הישראלי המוביל במדד אחרי חברות הענק מארה"ב • ובכלל, מוצרי מזון ומשקאות נתפסים מוערכים במיוחד ומהווים כמעט רבע מרשימת מאה המותגים • וגם: הדרך של קוקה-קולה לתחתית, ושל מותגי המים לצמרת • מדד המותגים 2022
פרשת תיאום המחירים הכניסה את השחקנים החזקים ביותר בשוק המזון לחדרי החקירות והקפיאה את גל ההתייקרויות בענף - עד להודעת אסם • היצרנית השלישית בגודלה בתחום תעלה לקמעונאים את המחירים של מאות מוצרים • "אין חברה שלא תעלה מחירים", צופה בכיר בענף בשיחה עם גלובס
חברת קפסולות הקפה ניצבת בראש דירוג הצרכנים בתחום המזון והמשקאות, אחרי שנה של סגרים שהעבירו את צריכת הקפה הביתה • סודהסטרים מתברגת לראשונה בחמישייה הפותחת • מדד המותגים
חברת המר מתכות, שפועלת במגרש הסמוך למפעל במבה המיתולוגי בחולון, שילמה כ-19 מיליון שקל עבור הקרקע • לפני כשבעה חודשים אסם-נסטלה חנכה את המפעל החדש בקריית גת ופינתה את המקום • העסקה מצטרפת לשלוש עסקאות גדולות שביצעה החברה בשנה האחרונה
אסםבזקגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהתנהגות צרכניםחברות מזוןנסטלהפרסומותקוקה קולהשיווק