ההסתדרות שלחה מכתב למנכ"ל אסם אבי בן אסייג, בו היא קוראת לישיבה דחופה כדי לוודא את הביטחון התעסוקתי של העובדים בישראל בעקבות הכוונה להעביר את הבעלות על מותגי החברה לנסטלה • אליעזר בלו, יו"ר הסתדרות עובדי המזון: "נתחיל הידברות מול ההנהלה, ומקווים להגיע לפתרונות"
השילוב בין פריטה על נימי הרגש, בחירת גיבורות חדשות ומהלך הטבות אמיתי מסייע לבנק הפועלים לעמוד בראש דירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבמבה - שהשבוע עברו זכויות הקניין הרוחני שלה לנסטלה השוויצרית
אסם ממשיכה בהעברת זכויות הקניין הרוחני שלה לנסטלה ומעבירה את הבעלות על מותגי-העל כמו במבה והפתיתים לענקית הבינלאומית • מה המשמעות של העברת הזכויות, מה עלולות להיות ההשלכות על הייצור המקומי, והאם אחד המותגים הכי ישראליים צפוי לעשות רילוקיישן?
הפרסומת החדשה והרגועה של yes מתברגת במקום התשיעי בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר היא הזכורה ביותר, ושל במבה היא האהובה ביותר שבוע שני ברציפות
הקמפיין הכלל-ישראלי של אסם רושם אהדה גבוהה כבר בשבוע הראשון לעלייתו לאוויר, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שרשם את ההשקעה הגבוהה ביותר הוא מותג הרכב החשמלי הסיני XPENG
תרגמנו את ההעדפות הצרכניות של 3,500 נשאלי הסקר שלנו ל־7 תובנות מסכמות, ובהן: הישראלים אוהבים מותגים בינלאומיים אבל לא ממהרים לאמץ מותגים חדשים. מעריכים נוסטלגיה, ביקורתיים כלפי הבנקים, וגם: מתי מותג העל מדורג נמוך ממותגי המשנה שלו?
דווקא בשנה שאופיינה בגל התייקרויות, במהלכה נכתבו מילים רבות על ירידה בנאמנות הצרכנית, במבה של אסם היא המותג הישראלי הראשון שכובש את פסגת המדד • כיצד הצליחה הבמבה לעקוף מותגי ענק כמו קוקה־קולה וגוגל, ומה הופך אותה לכה מיוחדת?
במבה הוא המותג הישראלי המוביל במדד אחרי חברות הענק מארה"ב • ובכלל, מוצרי מזון ומשקאות נתפסים מוערכים במיוחד ומהווים כמעט רבע מרשימת מאה המותגים • וגם: הדרך של קוקה-קולה לתחתית, ושל מותגי המים לצמרת • מדד המותגים 2022
פרשת תיאום המחירים הכניסה את השחקנים החזקים ביותר בשוק המזון לחדרי החקירות והקפיאה את גל ההתייקרויות בענף - עד להודעת אסם • היצרנית השלישית בגודלה בתחום תעלה לקמעונאים את המחירים של מאות מוצרים • "אין חברה שלא תעלה מחירים", צופה בכיר בענף בשיחה עם גלובס
חברת קפסולות הקפה ניצבת בראש דירוג הצרכנים בתחום המזון והמשקאות, אחרי שנה של סגרים שהעבירו את צריכת הקפה הביתה • סודהסטרים מתברגת לראשונה בחמישייה הפותחת • מדד המותגים
חברת המר מתכות, שפועלת במגרש הסמוך למפעל במבה המיתולוגי בחולון, שילמה כ-19 מיליון שקל עבור הקרקע • לפני כשבעה חודשים אסם-נסטלה חנכה את המפעל החדש בקריית גת ופינתה את המקום • העסקה מצטרפת לשלוש עסקאות גדולות שביצעה החברה בשנה האחרונה
כדי להישאר רלוונטיות בעיני הצרכנים, חברות המזון שהיו רגילות באופן מסורתי לייצר מוצרים בייצור המוני, עוברות לייצר מוצרים שפונים לקהלים ייעודיים - ללא גלוטן, ללא סוכר, ללא לקטוז וללא בשר • אלה המותגים שהצליחו לשמור על מקום של כבוד במודעות של צרכני ישראל ב-2019
כתב העת הרפואי המוביל NEJM במחווה לעורך שלו בשני העשורים האחרונים: בחר את המחקרים ששינו את פני הרפואה מאז תחילת המילניום ופורסמו בו לראשונה • בראש הרשימה - המחקר שמצא שחשיפה לבמבה מפחיתה אלרגיות לבוטנים
התינוק של במבה עובר לדרום: אסם חונכת מפעל במבה בקריית גת בהשקעה של 200 מיליון שקל, שיאפשר לה להכפיל את קצב הייצור • יו"ר אסם, דן פרופר: "אסם ונסטלה ימשיכו להשקיע בפיתוח התעשייה בישראל" • נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש: "קמפיין נגד מזון מעובד כמו במבה זה לצאת נגד עשרות אלפי מקומות עבודה"
7 השנים של איציק צאיג כמנכ"ל אסם ייזכרו גם כ-7 השנים הרעות של שוק המזון לאחר המחאה החברתית • בראיון בלעדי לקראת חשיפת מדד המותגים בוועידת MAD הערב מעריך צאיג כי חברות המזון יידרשו להתייעל כדי לא לייקר מחירים, מסמן טרנדים ומספר על תוכניות הקריירה העתידיות
היעדר סימון שלילי על חטיפים מלוחים, כשהצרכן יודע שהוא קיים - רק מזיק
אסםבנק הפועליםגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמדד המותגים 2023מפעליםנסטלהפרסומותקוקה קולהקניין רוחני