נתקלתם בתחנות אוטובוס מוקטנות? מדובר במהלך קד"מ של תנובה

המותג פיראוס של תנובה יוצא במהלך שיווקי לגבינה בולגרית מעודנת באריזה מוקטנת לצריכה אישית ■ במסגרת המהלך פוזרו בת"א תחנות אוטובוס מיניאטוריות הממחישות את האריזות המוקטנות של הגבינה

המותג פיראוס של תנובה יוצא במהלך שיווקי לגבינה בולגרית מעודנת באריזה מוקטנת לצריכה אישית. במסגרת המהלך, באמצעות גיתם BBDO, פוזרו בתל-אביב תחנות אוטובוס מיניאטוריות הממחישות את האריזות המוקטנות של הגבינה.

לדברי ענת גרוס-שון, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב, בשנים האחרונות מוצרים במארז אישי הולכים וצוברים תאוצה בשל גידול בתוחלת החיים, עליית גיל הנישואים, עלייה במספר הגירושים ועוד.

לדבריה, הצרכנים מבקשים כיום מוצרים מוקטנים אשר מתאימים לצריכה אישית ואפילו מוכנים לשלם על כך מעט יותר, שכן ברוב המקרים לא להשתמש בכל הכמות עולה יותר.

תנובה