הפרסומת לרנו חוללה השבוע את מרבית השיחות והפוסטים ברשת

Twisted Fly: כ-68% מהגולשים סברו כי רנו היא מכונית לא טובה, למרות קמפיין האמינות עם עידו רוזנבלום

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצבת השבוע הפרסומת של קבוצת קרסו, יבואנית רנו בישראל, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, שחוללה 17% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות. יצויין כי הפרסומת החלה לעורר שיחה בשבועות האחרונים, טרם עלייתה לאוויר.

הפרסומת, בכיכובו של עידו רוזנבלום, מובילה את "מהפיכת האמינות" של רנו תחת הסלוגן: "רנו החדשה - לא רואה מוסך".

שני נושאים עיקריים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הקמפיין ברשת השבוע. מחולל השיחה הראשון, שהיווה 61% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים בנוגע לפרסומת. 60% מהגולשים הביעו דעה חיובית בנוגע לפרסומת, וטענו כי הפרסומת מצחיקה ומטפלת היטב בבעיית המוניטין הרע של רנו: "יש כאן אומץ של יבואן להסתכל לליבת הבעיה שלו בארץ ולא להתעלם ממנה", אמר אחד מהגולשים.

לעומתם, 40% הביעו דעה שלילית על הפרסומת, וחלקם טענו כי היא מטעה את הצופים. "פרסומת כזו היה נכון להוציא אחרי שכבר הוכיחו שיפור משמעותי", הזהיר גולש אחר.

מחולל השיחה השני, שהיווה 39% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן במותג רנו וביבואנית קרסו. 68% מהגולשים טענו כי רנו היא מכונית לא טובה, וכי שירות היבואנית הוא רע. לעומתם, 32% מהגולשים טענו כי רנו היא מכונית טובה, ושירות היבואנית הוא טוב.

את מספר השיחות הרב ביותר השבוע קיבל קמפיין "הפייסבוק" של עלית לאצבעות השוקולד החדשות, שחולל 11% מהשיחות ברשת. במקום השני בדירוג השבוע ממוקמת הפרסומת של בנק הפועלים עם "דן חסכן" ו-14% מהיקף השיחה ברשת. את המקום השלישי גרפו יחד הקמפיין של המועצה לצרכנות נגד עמלות הבנקים והקמפיין של עלית לאצבעות השוקולד, עם 8% מהיקף השיחה ברשת.

* גילוי נאות: Twisted מטפלת במותג ניסאן מבית קרסו - המייבאת גם את המותג רנו.

44