חברת הכבלים HOT מייקרת את המחירים

החברה הודיעה גם שתייקר את מחירי שירות ה-VOD בשני שקלים ומחיר השירות החודשי יעמוד מעתה על 16.90 שקלים

חברת HOT מייקרת מחירים בשירותי הטלוויזיה בכ- %. החברה הודיעה אמנם על כך שהייקור יחול על 10% מהלקוחות ורק למי שלא נמצא במסלול שיווקי כלשהו, אך בפועל המשמעות של הייקור יותר רחבה משום שמי שיוצא מתקופת התחייבות או מבצע "חוזר" למחירי מחירון אוטומטית שהם יותר יקרים או שהוא "מומלץ" לעבור לתוכנית נוספת שבה הוא כבול שוב ל-18 חודשים.

החברה הודיעה גם שתייקר את מחירי שירות ה-VOD בשני שקלים ומחיר השירות החודשי יעמוד מעתה על 16.90 שקלים. מכיוון שלחברה יש כ-450 אלף מנויי VOD מדובר בחישוב גס בתוספת הכנסות שנתית של 10.8 מיליון שקל רק כתוצאה מהייקור של שירותי ה-VOD.

HOT עוברת תקופה של שינויים לא קלים בשבועות האחרונים, בעיקר מאז לקיחת המושכות בכיוון האסטרטגי של החברה על ידי הצרפתי פטריק דרהי. השינוי האחרון שעליו דווח אתמול (ב') כולל מעבר של מאות טכנאים ומתקינים לחטיבת טכנולוגיות מורחבת וזאת זמן קצר יחסית לאחר שמוזגה לתוך חטיבת שירות הלקוחות. השינוי הארגוני הנוסף כרוך בכאבי בטן לא קטנים משום שהם לא מבטאים עקביות ורציפות בקבלת ההחלטות ומנהלים רבים בחברה עדיין לא יודעים איך לעכל את השינוי.

גם השינוי האחרון שעשתה החברה במבנה חבילות האינטרנט שלה מעורר חששות משום שהכריזה על חבילות חדשות רק לפני 3 חודשים בעת השקת הרשת החדשה ושלשום ביטלה 3 חבילות מתוך 5 שהשיקה.

גורמים בחברה מציינים שהסיבה שהחבילות שונו נדחפה אמנם על ידי דרהי אך לא רק. בחברה הבינו שהחבילות הגבוהות של 16, 32, 64 ו-100 מגה לא נמכרות בגלל שהן יקרות מדי, ולכן הוזילו את מחירי החבילות הנמוכות של 12 מגה ומטה כדי לעודד מצטרפים חדשים. שלוש החבילות הראשונות בוטלו וחבילת ה-100 מגה ממשיכה להיות משווקת משום שהיא חשובה להוט לצורכי תדמית ומיתוג מול בזק. דרהי מוכר בחברת הכבלים שלו בצרפת נומריקבל, 2 חבילות בלבד של 30 ו-100 מגה אך בישראל עדיין יש ביקוש לחבילות הנמוכות מתחת ל-10 מגה ולכן נעשתה פשרה בין המודל הנהוג אצלו למה שמקובל בישראל.