HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

עוד לפני שהספקנו להיפרד מהקמפיין של HOT לממיר המקליט MAGIC, מעלה החברה לאוויר את הפרסומת השנייה מתוך טרילוגיית "הבורר" - והפעם ל-VOD

אומרים שהרכב מנצח לא מחליפים, ומסתבר שגם ב-HOT מכירים את הסיסמה הזאת. עוד לפני שהספקנו להיפרד מהקמפיין של HOT לממיר המקליט MAGIC, מעלה החברה לאוויר את הפרסומת השנייה מתוך הטרילוגיה - והפעם ל-VOD.

הקאסט הוא שוב הקאסט של "הבורר", רק שהפעם אנו פוגשים את זלצמן וזוגתו שזוכים לביקור לא צפוי מהדמויות הססגוניות. הקמפיין עלה בשבוע האחרון בשווי פרסום מוערך של כ-2 מיליון שקל באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שמזכירים לכולנו שפרסומת - מלבד היותה כלי מכירה - יכולה להיות גם בידור טוב. במקביל בוצעה גם פעילות ענפה בפייסבוק.

יופלה, שהיו פעילים מאד לאחרונה עם השטוזים והשיקו ב-2009 את YYY, גביע היוגורט הענקי, חוזרים לאוויר באמצעות מקאן-אריקסון עם טעם חדש, YYY פירות יער. עלות הקמפיין בשבוע החולף היא כ-1.8 מיליון שקל, והקמפיין - כרגיל אצל מקאן - הוא קצבי, מרובה משתתפים, מוזיקלי וגדול מהחיים.

צ'מפיון מוטורס (פולקסווגן, אאודי, סקודה וסיאט) מפרסמים השבוע דווקא מנוע. לא רכב, לא דגם, אלא מנוע. מנוע ה-TSI של צ'מפיון מוטורס הוא כנראה מספיק חדשני להעלאת קמפיין מאסיבי באמצעות אדלר-חומסקי על מנת לפרט את תכונותיו: עוצמה, חיסכון וידידותיות לסביבה. עכשיו נותר להמתין לפרסומות ההמשך שבוודאי יציגו את המנוע בפעולה.

שופרסל דיל חגגה יומולדת 5 והזמינה באמצעות גיתם BBDO את לקוחות המועדון לקבל הנחות של 20% בתאריכי המבצע; ואילו טרה, הבולטת לאחרונה בפרסום ובתוכן שיווקי, מעלה לאוויר קמפיין לכלל מוצרי החלב שלה בכיכובו של מנשה נוי ובאמצעות JWT, תחת הסלוגן: "הכל מתחיל בחלב מצוין".

המותגים המושקעים

1. HOT - כ-2,027,943 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. יופלה - 1,797,227 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

3. צ'מפיון מוטורס - 1,327,284 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

4. שופרסל דיל - 912,897 שקל - באמצעות גיתם BBDO

5. טרה - 911,223 שקל - באמצעות JWT

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 4/2-29/1, מחירים ריאליים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.