HOT משיקה מנוע חיפוש המשמש "ממליץ צפייה" להורים

הממליץ החדש מסייע להורים לאתר תכנים חינוכיים ומעשירים לילדים, המשודרים בערוצי הילדים וב-HOTVOD YOUNG ■ החיפוש מתבצע בהתאם גיל הילד הרלוונטי ולהזנת תחומי העניין המבוקשים

HOT משיקה לראשונה בישראל מנוע חיפוש באתר HOT .hot.net.il באינטרנט, המשמש "ממליץ צפייה להורים לילדים". הממליץ החדש מסייע להורים לאתר תכנים חינוכיים ומעשירים לילדים, המשודרים בערוצי הילדים וב-HOTVOD YOUNG.

החיפוש מתבצע בהתאם גיל הילד הרלוונטי ולהזנת תחומי העניין המבוקשים: העשרה וידע כללי, חשבון ומספרים, חוגים ויצירה, שפות, אותיות ומילים, היסטוריה וגיאוגרפיה, טבע וחיות, מדע, חמשת החושים, תקשורת וחברות ו-5 החושים. לאחר הזנת הפרטים יקבלו ההורים סקירה ותקצירים של התוכניות המומלצות, בהתאם לחיפוש שביצעו. ממליץ הצפייה של HOT הוא כלי שנועד להעניק להורים יכולת לכוון את צפיית הילד לתכנים שהם חפצים בהם.

סמנכ"לית השיווק ב-HOT, סביון בר-סבר, אמרה כי "אנו יודעים ממחקרים שקיימת תפישה בקרב ההורים שהצפייה של ילדים בטלוויזיה היא בהכרח בזבוז זמן והם אף חשים ייסורי מצפון על כך שילדיהם צופים בה. אנו באים להראות שהטלוויזיה היא פלטפורמה נהדרת להעשיר את הילדים ולהעביר להם תכנים חינוכיים וערכיים מבלי לפגוע בהנאת הצפייה שלהם. ממליץ הצפייה של HOT באינטרנט הוא כלי שימושי, ידידותי ויעיל עבור הורים לילדים, שמטרתו לסייע להם במציאת התכנים המועדפים עליהם עבור ילדיהם במגוון תחומי העשרה. אין לי ספק כי השימוש בממליץ הצפייה יעשה גם חשק להורים לצפות ביחד עם הילדים בתכנים אלו."