HOT הרחיבה ושדרגה את ה-VOD בהשקעה של 4 מיליון שקל

השדרוג מפחית את העומסים על המערכת ומגדיל את זמינותה ב-25% ■ לדברי HOT, בחודשים האחרונים נאמד מספר ההזמנות ב-VOD ביותר מ-20 מיליון מדי חודש, ובחודשי הקיץ מספרן גדל באופן ניכר

חברת HOT הודיעה היום (ג') כי סיימה פרויקט לשדרוג והרחבת מערכת ה-VOD בעלות כוללת של כ-4 מיליון שקל. השדרוג מפחית את העומסים על המערכת ומגדיל את זמינותה ב-25%.

במהלך השנים האחרונות גדל היקף השימוש של הלקוחות במערכת ה-VOD (צפייה על-פי דרישה. י.נ) בעשרות אחוזים מדי שנה. HOT מוסרת כי בחודשים האחרונים נאמד מספר ההזמנות ביותר מ-20 מיליון מדי חודש, ובחודשי הקיץ מספר ההזמנות גדל באופן ניכר.

לדברי החברה, השימוש החודשי הממוצע ללקוח ב-VOD הוא מהגבוהים בעולם. לשם המחשה, השימוש ב-VOD של HOT כמעט כפול מזה של לקוח של חברות הענק האמריקניות Comcast וטיים וורנר.

במסגרת השדרוג, HOT ביצעה אופטימיזציה של מסדי הנתונים, שיפרה את חלוקת העומסים במערכת, החליפה שרתי ניהול והוסיפה שרתי סטרימינג חדשים שהגדילו ב-25% את יכולת השידור של תכנים בו-זמנית.

אילון גינזבורג, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיה ב-HOT, מסר כי "מערכת ה-VOD היא היהלום שבכתר השירותים שלנו. אנו מחויבים להמשיך לשדרגה ולהרחיבה בהתאם לקצב הגידול בביקושים".