כמחצית מהגולשים בישראל מנויים או מקבלים דיוור אלקטרוני מאתרי קניות חברתיות - כך עולה מסקר TIM לחודש מארס 2011, הבוחן את הרגלי הגלישה בישראל. עוד עולה מהסקר כי 28% מהגולשים ביצעו רכישה אחת לפחות מאתרי רכישות חברתיות, כשתופעת הרכישה בולטת במיוחד בקרב בעלי השכלה גבוהה ובקבוצת הגילאים 18-49.
צמרת האתרים המובילים בישראל נותרת החודש ללא שינוי. בראש הטבלה מדורג גוגל, עם שיעור חשיפה שבועי של 91.6%; ואחריו נמצא פייסבוק, שנחלש החודש ב-3.5% לשיעור חשיפה של 69.4%.
במקום השלישי מדורג וואלה, ששומר על יציבות עם שיעור חשיפה של 66.9%, ולאחר מכן YouTube עם 64.4%. את החמישייה הראשונה סוגר אתר ynet עם 60.1%, לאחר שהתחזק החודש ב-3%.
אתר Mako של זכיינית ערוץ 2 קשת מאבד החודש 5.5%, לאחר שהגיע בחודש שעבר לחשיפת שיא, ושיעור החשיפה השבועי שלו עומד על 39.7% (מקום 6).
אתרים נוספים שנחלשו החודש הם יד2, שאיבד 5.6% לשיעור של 26.6% (מקום 9); ואתר רשת, שנחלש ב-25.2% (מקום 23). בין האתרים שהתחזקו החודש בולט אתר תפוז, עם עלייה של 4.6% (מקום 11).
בגיזרת אתרי הספורט, אתר ספורט 5 זינק החודש ב-12% לשיעור חשיפה שבועי של 15.2% (מקום 14), ועקף את אתר ONE, שנחלש ב-18.6% לשיעור חשיפה של 12.8% (מקום 17).
בקרב אתרי הכלכלה, שיעור החשיפה השבועי של "גלובס" עומד על 10.8%, בהשוואה ל-12.3% ל"דה מרקר" ו-13.1% ל"כלכליסט". בנתוני הגלישה ממקומות העבודה, שיעור החשיפה השבועי של "גלובס" עומד על 10.3%.
בגיזרה זו בולטים מאוד הפערים בין נתוני סקר TIM לנתונים שמספק כלי המדידה של גוגל - גוגל טרנדס לאתרי אינטרנט. בטרנדס, "גלובס" מוביל את הגיזרה הכלכלית עם כ-150-160 אלף גולשים ביום, לפני "דה מרקר" עם כ-140 אלף גולשים ולפני "כלכליסט", שמושך, לפי גוגל טרנדס, 100-110 אלף גולשים ביום.
סקר האינטרנט של TNS טלסקר הוא ה-62 במספר, והוא נערך בקרב 835 משתמשי אינטרנט, בגילאי 13 ומעלה, מפיזור ארצי ומייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.
מרץ 2011 TIM סקר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.